amenwrote:Iedereen dubbelfriswrote:maak me geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekwrote:web WEB WEBJES
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Vind dit echt wel een super vinyltje. Raven lijkt me netjes om eens te horen. Echt een chill plaatje voor me. Communicate daarentegen .. Beukplaat ! 
-
DHardtraxxer
- 593 posts member since 2009
- last seen Nov 2023
letz geht losswrote:Vind dit echt wel een super vinyltje. Raven lijkt me netjes om eens te horen. Echt een chill plaatje voor me. Communicate daarentegen .. Beukplaat !
fusionrecords: Pavo - Communicate / Raven vinyl available at www.freaky.nl this Friday!! Digital download-sales start 27th of July.

-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Kut, de 27e ben ik net op vakantie.wrote:fusionrecords: Pavo - Communicate / Raven vinyl available at http://www.freaky.nl this Friday!! Digital download-sales start 27th of July.
![]()
![]()
Ik ookwrote:Kut, de 27e ben ik net op vakantie.wrote:fusionrecords: Pavo - Communicate / Raven vinyl available at http://www.freaky.nl this Friday!! Digital download-sales start 27th of July.
![]()
![]()
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
IK NIET !!!
Raven is een heerlijk nummer, Communicate vind ik minder goed.
Raven is een heerlijk nummer, Communicate vind ik minder goed.
-
DHardtraxxer
- last seen Nov 2023
yes vrijdag
gelijk naar freaky ben dan toch in eindhoven
Ik 17 Augustus, tijd zat
lekkere release
lekkere release
mweeeeee 27ste ben ik al op vakantie!

Wat nou als je gewoon is niet op vakantie gaat. Dan heb je het probleem dat je zo lang op een plaat moet wachten ook niet meer. 
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Je vakantie uitstellen omdat je op een bepaalde plaat moet wachten vind ik ook wel belachelijk.
Maar gewoon niet op vakantie gaan is nog beter! Je bespaart een hoop geld waarmee je veel meer muziek kunt kopen of DJ gear.
En je hebt er ook nog is veel meer aan want je kunt het jaren gebruiken in plaats van 1000 euro neertellen voor een vakantie van 2 weken bij wijze van spreken.
En je hebt er ook nog is veel meer aan want je kunt het jaren gebruiken in plaats van 1000 euro neertellen voor een vakantie van 2 weken bij wijze van spreken.
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Ik ga ook niet op vakantie, alhoewel mijn ouders wel betalen voor op vakantie te gaan en ik niks moet betalen. Ik vind vakantie ook pure geldverspilling.
leuk he, zandkastelen bouwenwrote:ik ga op vakantie naar de zee
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Hahaha, zo heel droog: nee.
doe ik ook heel vaak. alleen nee zeggen xD maar dan in real life, zitten vrienden een heel verhaal te lullen, en dan heel stom en droog nee zeggen xD
-
DHardtraxxer
- last seen Nov 2023
wrote:doe ik ook heel vaak. alleen nee zeggen xD maar dan in real life, zitten vrienden een heel verhaal te lullen, en dan heel stom en droog nee zeggen xD
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
ontopic dan maar? haha