Nee dat klopt, maar iedereen maakt wel is een foutje als je even snel wat typt en niet helemaal helder bentwrote:sFeer. Zo moeilijk is Nederlands toch niet..wrote:Vind er wel een lekkere sweer in zitten
M
Hardtraxxer
last seen Nov 2017
313 postssince 2012
Net als de meeste pavo platen van de afgelopen jaren, prima! Snelle hap voor tussendoor om 't maar even zo te zeggen!
Ben ik het mee eens, overtreft sowieso Classic niet. Maar hij trekt me op 1 of andere manier ook wel weer!wrote:Net als de meeste pavo platen van de afgelopen jaren, prima! Snelle hap voor tussendoor om 't maar even zo te zeggen!
@hardstyle.com
http://www.hardstyle.com/pavo/lets-go/original-mix
http://www.hardstyle.com/pavo/lets-go/original-mix
Volledig mee eens!wrote:Ben ik het mee eens, overtreft sowieso Classic niet. Maar hij trekt me op 1 of andere manier ook wel weer!wrote:Net als de meeste pavo platen van de afgelopen jaren, prima! Snelle hap voor tussendoor om 't maar even zo te zeggen!
Deze plaat heeft toch iets. Zal nooit de ultieme climax van je set worden, maar ik denk wel dat dit zo'n heerlijk tussendoor-plaatje wordt.
J
Precies dit, geinig plaatje.wrote:Deze plaat heeft toch iets. Zal nooit de ultieme climax van je set worden, maar ik denk wel dat dit zo'n heerlijk tussendoor-plaatje wordt.
F
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
6,064 postssince 2010
Moddervette plaat! Heerlijk euforisch 
C
Hardtraxx Elite
last seen Mar 2024
2,263 postssince 2011
Vandaag uitgekomen. Wel een leuke track. 
S
Hardtraxxer
last seen Apr 2017
689 postssince 2009
Sterves benieuwd wie dat voor hem gemaakt heeft. Op Discogs kan ik ook al niks vinden
J
Hardtraxxer
last seen Jun 2026
681 postssince 2009
Nee Frontliner AKA Barry
Verbeter dan goed. Hij bedoelde natuurlijk:wrote:Taalnaziwrote: sFeer. Zo moeilijk is Nederlands toch niet..
wrote:Vind er wel een lekkere zweer in zitten
S
Orenwrote:bron?wrote:Nee Frontliner AKA Barry
Ja lijkt er wel wat op met kick en synth maargoed kan net zo goed nc zijn.
S
Ik weet het ook niet zeker. Maar nu het op Scantraxx gereleased is, en de plaat helemaal in het straatje licht van frontliner zijn album denk ik ook dat Barry 'm gemaakt heeft.wrote:Ja lijkt er wel wat op met kick en synth maargoed kan net zo goed nc zijn.
en Frontliner heeft 'm op de Hardbass CD van hem gedraaid, en hij draaide 'm op St8ment.wrote:Ik weet het ook niet zeker. Maar nu het op Scantraxx gereleased is, en de plaat helemaal in het straatje licht van frontliner zijn album denk ik ook dat Barry 'm gemaakt heeft.wrote:Ja lijkt er wel wat op met kick en synth maargoed kan net zo goed nc zijn.
Maar ik kan niet horen of het Noisecontrollers zijn, of Frontliner is, of iemand anders die 'm geproduceerd heeft.
K
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2023
1,848 postssince 2011
Toch nog best een lekker nummertje.
Ook dat geluidje uit een of ander spel is een leuke toevoeging. Ik heb al wel van de Hard Bass CD.
Lekker plaatje gewoon..
Zit een vrolijke vibe in.
Zit een vrolijke vibe in.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
5,204 postssince 2009
Toffe schijf dit! Gaat in de cd map komen