Nee dat klopt, maar iedereen maakt wel is een foutje als je even snel wat typt en niet helemaal helder bentwrote:sFeer. Zo moeilijk is Nederlands toch niet..wrote:Vind er wel een lekkere sweer in zitten
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
MHardtraxxer
- 313 posts member since 2012
- last seen Nov 2017
Net als de meeste pavo platen van de afgelopen jaren, prima! Snelle hap voor tussendoor om 't maar even zo te zeggen!
Ben ik het mee eens, overtreft sowieso Classic niet. Maar hij trekt me op 1 of andere manier ook wel weer!wrote:Net als de meeste pavo platen van de afgelopen jaren, prima! Snelle hap voor tussendoor om 't maar even zo te zeggen!
@hardstyle.com
http://www.hardstyle.com/pavo/lets-go/original-mix
http://www.hardstyle.com/pavo/lets-go/original-mix
Volledig mee eens!wrote:Ben ik het mee eens, overtreft sowieso Classic niet. Maar hij trekt me op 1 of andere manier ook wel weer!wrote:Net als de meeste pavo platen van de afgelopen jaren, prima! Snelle hap voor tussendoor om 't maar even zo te zeggen!
Deze plaat heeft toch iets. Zal nooit de ultieme climax van je set worden, maar ik denk wel dat dit zo'n heerlijk tussendoor-plaatje wordt.
-
J
Precies dit, geinig plaatje.wrote:Deze plaat heeft toch iets. Zal nooit de ultieme climax van je set worden, maar ik denk wel dat dit zo'n heerlijk tussendoor-plaatje wordt.
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 13 hours ago
Moddervette plaat! Heerlijk euforisch 
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Vandaag uitgekomen. Wel een leuke track. 
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Sterves benieuwd wie dat voor hem gemaakt heeft. Op Discogs kan ik ook al niks vinden
-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
Nee Frontliner AKA Barry
Verbeter dan goed. Hij bedoelde natuurlijk:wrote:Taalnaziwrote: sFeer. Zo moeilijk is Nederlands toch niet..
wrote:Vind er wel een lekkere zweer in zitten
-
S
Orenwrote:bron?wrote:Nee Frontliner AKA Barry
Ja lijkt er wel wat op met kick en synth maargoed kan net zo goed nc zijn.
-
S
Ik weet het ook niet zeker. Maar nu het op Scantraxx gereleased is, en de plaat helemaal in het straatje licht van frontliner zijn album denk ik ook dat Barry 'm gemaakt heeft.wrote:Ja lijkt er wel wat op met kick en synth maargoed kan net zo goed nc zijn.
en Frontliner heeft 'm op de Hardbass CD van hem gedraaid, en hij draaide 'm op St8ment.wrote:Ik weet het ook niet zeker. Maar nu het op Scantraxx gereleased is, en de plaat helemaal in het straatje licht van frontliner zijn album denk ik ook dat Barry 'm gemaakt heeft.wrote:Ja lijkt er wel wat op met kick en synth maargoed kan net zo goed nc zijn.
Maar ik kan niet horen of het Noisecontrollers zijn, of Frontliner is, of iemand anders die 'm geproduceerd heeft.
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Toch nog best een lekker nummertje.
Ook dat geluidje uit een of ander spel is een leuke toevoeging. Ik heb al wel van de Hard Bass CD.
Lekker plaatje gewoon..
Zit een vrolijke vibe in.
Zit een vrolijke vibe in.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Toffe schijf dit! Gaat in de cd map komen