Super vette melodie 
Ik .. Op alle Pavelow tracks overigenswrote:Wie zit hier op te wachten
Ik .. Op alle Pavelow tracks overigenswrote:Wie zit hier op te wachten
wrote:Dit is toch geen Hardstyle, dus hoort hier niet thuis lijkt mijslotje?
wrote: Ik dacht er zelf ook aan om m te sluiten maar deze track word vaker in hardstyle sets gedraait en de track is wel iets te populair om bij 'andere muziek' neer te zetten.
wrote:wrote:Dit is toch geen Hardstyle, dus hoort hier niet thuis lijkt mijslotje?
wrote: Ik dacht er zelf ook aan om m te sluiten maar deze track word vaker in hardstyle sets gedraait en de track is wel iets te populair om bij 'andere muziek' neer te zetten.
Dat is maar net de vraag... wat maakt dit eigenlijk tot wel of geen hardstyle?wrote:Kan je overal uitzonderingen voor maken.. Hardstyle = Hardstyle dat is dit dus niet..
Ja. Dat is altijd al zo geweest tochis four to the floor een voorwaarde om iets hardstyle te noemen?
En dat helpt op welke manier?wrote:Dat ze geen sublabel maken bij Digital Age, want zit hier niet echt op te wachten
Digital age staat net voor diversiteitwrote:Dat ze geen sublabel maken bij Digital Age, want zit hier niet echt op te wachten
Prut kicks omdat het ze niet dong dong dong gaan of prut kicks omdat je zoveel verstand hebt van technowrote:Nou luister naar het origineelwrote:Die gaat echt niet uitkomen denk ik zo. Niet alleen om de rechten, maar het is niet eens een hele track, gewoon het eerste deel van Born Slippy dat overgaat op de kick tool.wrote:Hopen dat die Born slippy remix ook snel komtgaat ongeveer zo maar dan met prut kicks.
Volgens mij zijn het de originele kicks ja en die zijn echt niet prut.wrote: Prut kicks omdat het ze niet dong dong dong gaan of prut kicks omdat je zoveel verstand hebt van techno
Volgens mij zijn het gewoon de originele kicks hoor, in de versie die wildstylez draait, alleen dan met zijn kick tool erachteraan.
Ja dat is wel zo.. maar dit is toch echt dubstep .. En niet bedoeld als hardstyle dat lijkt me duidelijk..wrote:Dat is maar net de vraag... wat maakt dit eigenlijk tot wel of geen hardstyle?wrote:Kan je overal uitzonderingen voor maken.. Hardstyle = Hardstyle dat is dit dus niet..
Het heeft alle elementen van mainstream hardstyle, maar dan niet op een steady beat maar op een breakbeat... is four to the floor een voorwaarde om iets hardstyle te noemen?
Ik weet het niet. Hardstyle blijft voor mij toch een blend van genres.