Thanks, die zocht ik inderdaad!wrote:JamX & DeLeon (a.k.a. Dumonde) - Can You Dig Itwrote:Die van Wildstylez is geen remix, die melodie is van een oud nummer, ben alleen de naam kwijt.
View on YouTube
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Ik kwam het origineel sinds gister weer tegen en hoop nog steeds dat Joram's 1e edit van deze plaat uitkomt.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
allebei releasenwrote:Iddwrote:Die wildstylez edit van antifact - Path of Righteousness was ook echt heerlijk!
Origineel blijft zo fucking vet ! 
Die defqon remix is ook lekker hoor
Nooit eerder gehoord, spijtig genoeg
Die defqon remix is ook lekker hoor
Nooit eerder gehoord, spijtig genoeg
-
D
lekker hoor, wildstylez is altijd mijn favo melo producer geweest, altijd briljante melodieën
kan je zo verliefd op worden 
-
THardtraxxer
- 142 posts member since 2011
- last seen Dec 2013
Eensch, die kicks vind ik ook vaak primawrote:lekker hoor, wildstylez is altijd mijn favo melo producer geweest, altijd briljante melodieënkan je zo verliefd op worden
Vind het origineel toch echt veel dikker dan de remix
origineel gaat volgens mij ook kneitershard live 
Ik ken die intro(get your hands off me) ergens van... kan er alleen niet op komen. Italiaanse plaat ofzo?
is dit die plaat die " untouchable " zou moeten zijn maar waar hij een poging aan ging wagen?
volgens mij een van de ivan carsten platenwrote:Ik ken die intro(get your hands off me) ergens van... kan er alleen niet op komen. Italiaanse plaat ofzo?
Nee, dit is een al wat oudere track..wrote:is dit die plaat die " untouchable " zou moeten zijn maar waar hij een poging aan ging wagen?
was dat niet feel my fire?wrote:is dit die plaat die " untouchable " zou moeten zijn maar waar hij een poging aan ging wagen?
Outsiderz - Maneater?wrote:Ik ken die intro(get your hands off me) ergens van... kan er alleen niet op komen. Italiaanse plaat ofzo?
Dag luitjes.
Ik kwam een remake van deze plaat vandaag tegen bij het opruimen van mijn harde schijf.
Heb hem even draaibaar gemaakt en onder mijn oude pseudoniem online gezet, enjoy
.
(hij klinkt net wat anders dan die in de YouTube sample in de beginpost want die is out of tune omdat die omhoog gepitched is)
View on SoundCloud
Ik kwam een remake van deze plaat vandaag tegen bij het opruimen van mijn harde schijf.
Heb hem even draaibaar gemaakt en onder mijn oude pseudoniem online gezet, enjoy
(hij klinkt net wat anders dan die in de YouTube sample in de beginpost want die is out of tune omdat die omhoog gepitched is)
View on SoundCloud
Haha wat een bump, maar die melodie komt uit deze 80s plaatwrote:Ik ken die intro(get your hands off me) ergens van... kan er alleen niet op komen. Italiaanse plaat ofzo?
View on YouTube
Ouwe baas, wacht al jaren op een release van deze, maar dit is ook top! Wel jammer dat de mid er niet in zit 
Tja, geen idee waar die vocal vandaan komt, anders was dat niet zo moeilijk geweest.wrote:Ouwe baas, wacht al jaren op een release van deze, maar dit is ook top! Wel jammer dat de mid er niet in zit
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 12 days ago
https://www.voclr.it/acapella/junior-va ... -acapella/wrote:Tja, geen idee waar die vocal vandaan komt, anders was dat niet zo moeilijk geweest.wrote:Ouwe baas, wacht al jaren op een release van deze, maar dit is ook top! Wel jammer dat de mid er niet in zit