Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
HS Unreleased Single

Outsiders - Maneater (Wildstylez remix)

Hardtraxx Addict
1937 posts member since 2010
last seen Nov 2013
Oxygene wrote:
Hidden Source wrote:Die van Wildstylez is geen remix, die melodie is van een oud nummer, ben alleen de naam kwijt. ;)
JamX & DeLeon (a.k.a. Dumonde) - Can You Dig It :)

View on YouTube
Thanks, die zocht ik inderdaad! :D
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Ik kwam het origineel sinds gister weer tegen en hoop nog steeds dat Joram's 1e edit van deze plaat uitkomt.
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
patrickjeb wrote:
Style wrote:Die wildstylez edit van antifact - Path of Righteousness was ook echt heerlijk!
Idd :drool:
allebei releasen :drool:
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Origineel blijft zo fucking vet ! (L)

Die defqon remix is ook lekker hoor :D
Nooit eerder gehoord, spijtig genoeg
D
lekker hoor, wildstylez is altijd mijn favo melo producer geweest, altijd briljante melodieën :loving: kan je zo verliefd op worden (L)
T
Hardtraxxer
142 posts member since 2011
last seen Dec 2013
DarkestSymphony wrote:lekker hoor, wildstylez is altijd mijn favo melo producer geweest, altijd briljante melodieën :loving: kan je zo verliefd op worden (L)
Eensch, die kicks vind ik ook vaak prima :) . Hij maakt altijd precies de goede kicks bij de goede melo!
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Vind het origineel toch echt veel dikker dan de remix :P origineel gaat volgens mij ook kneitershard live :D
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen May 2016
Ik ken die intro(get your hands off me) ergens van... kan er alleen niet op komen. Italiaanse plaat ofzo?
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 49 minutes ago
is dit die plaat die " untouchable " zou moeten zijn maar waar hij een poging aan ging wagen?
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 49 minutes ago
Style wrote:Ik ken die intro(get your hands off me) ergens van... kan er alleen niet op komen. Italiaanse plaat ofzo?
volgens mij een van de ivan carsten platen
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Nuracore wrote:is dit die plaat die " untouchable " zou moeten zijn maar waar hij een poging aan ging wagen?
Nee, dit is een al wat oudere track..
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen May 2016
Nuracore wrote:is dit die plaat die " untouchable " zou moeten zijn maar waar hij een poging aan ging wagen?
was dat niet feel my fire?
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Style wrote:Ik ken die intro(get your hands off me) ergens van... kan er alleen niet op komen. Italiaanse plaat ofzo?
Outsiderz - Maneater? xd
Hardtraxx Veteran
3483 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Dag luitjes.

Ik kwam een remake van deze plaat vandaag tegen bij het opruimen van mijn harde schijf.

Heb hem even draaibaar gemaakt en onder mijn oude pseudoniem online gezet, enjoy ;).

(hij klinkt net wat anders dan die in de YouTube sample in de beginpost want die is out of tune omdat die omhoog gepitched is)

View on SoundCloud
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 4 days ago
Haha wat een bump, maar die melodie komt uit deze 80s plaat

View on YouTube
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Ouwe baas, wacht al jaren op een release van deze, maar dit is ook top! Wel jammer dat de mid er niet in zit :whistle:
Hardtraxx Veteran
3483 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Pommer wrote:Ouwe baas, wacht al jaren op een release van deze, maar dit is ook top! Wel jammer dat de mid er niet in zit :whistle:
Tja, geen idee waar die vocal vandaan komt, anders was dat niet zo moeilijk geweest.
C
Hardtraxx Addict
1631 posts member since 2012
last seen 12 days ago
Mark With A Tarrel wrote:
Pommer wrote:Ouwe baas, wacht al jaren op een release van deze, maar dit is ook top! Wel jammer dat de mid er niet in zit :whistle:
Tja, geen idee waar die vocal vandaan komt, anders was dat niet zo moeilijk geweest.
https://www.voclr.it/acapella/junior-va ... -acapella/