Artiest: Outsiders & The Darkraver & Je Broer
Track(s): Helicopter
Sample/video: View on YouTube
Bron: YouTube
Track(s): Helicopter
Sample/video: View on YouTube
Bron: YouTube
wrote:Ik ga 'm niet eens beluisteren..
wrote:De kick is echt super kut. Zonde dat er niks met die melodie/synth vanaf 1:16 wordt gedaan in de climax. Dat klinkt namelijk nog best leuk ook. Ik vind het nummer beter klinken dan dat ik vooraf had verwacht bij het lezen van de titel.
Idee van de clip is ook zo erg toch niet, boodschap dat pesten zielig is en hardstyle eenheid is.
Als je dit niet leuk vind moet je niet naar Pussy Lounge praktijken gaanwrote:Nou, na de sitdown mogen we dit bij Pussy Lounge praktijken doen
Niet dat ik er ooit kom, maar goed punt joh!wrote:Als je dit niet leuk vind moet je niet naar Pussy Lounge praktijken gaanwrote:Nou, na de sitdown mogen we dit bij Pussy Lounge praktijken doen
Ik zal het aanstaande zaterdag meemaken bij PussyLounge. Ik zal een videootje schieten als idd de gehele zaal met die zweetshirtjes gaat zwaaien!wrote:ja laten we vooral een nieuwe hype "aanslingeren" door iedereen met zn zweetshirt te gaan staan laten wapperen
Volgens mij is dit een andere gozer.wrote:Ten eerste mijn excuses voor het ophalen van deze plaat![]()
Maar zijn dit de Outsiders als in Alpha2 met Wildstylez in 2006/07? Kan het me namelijk niet voorstellen dat Joram hier aan geholpen heeft
Klopt https://www.facebook.com/OutsidersNL/?fref=tswrote:Volgens mij is dit een andere gozer.