Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Doet me niks zo op het eerste gehoor 
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
vet dat een talent een keer een anthem mag maken! wel een leuk plaatje 
Wel te doen 
Wat tijntjuh120 al zegt: Leuk dat een talentje het anthem maakt
Wat tijntjuh120 al zegt: Leuk dat een talentje het anthem maakt
Ik vind hem lekker! Lekker fris en zomers. Leuk hoe de melodie steeds naar beneden afbuigt (beviel me in Our World ook al). Mooie synth ook weer. Hoor de laatste steeds vaker mooie synths voorbij komen. Gaat goed met de progressie van sound design in de scene. 
Last edited by Meph0 on 15 Apr 2013 19:35, edited 1 time in total.
Ik vind er niet veel aan, blijft totaal niet hangen allemaal.
Maar deze jongen is zeker niet verkeerd bezig, terecht dat ze hem deze kans gunnen.
Maar deze jongen is zeker niet verkeerd bezig, terecht dat ze hem deze kans gunnen.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Heerlijk! Tof van Bass Events dat ze niet de standaard namen een anthem laat maken, terwijl een talent dit ook blijkbaar goed kan.
Vind hem voor thuis erg lekker! 
Leuk plaatje
Alleen de melodie komt me bekend voor,,
Zoals gezegd leuk dat een talent een anthem mag maken. Maar voor mij mist 't nummer een beetje het 'anthem gevoel'. De track is wat klein in mijn optiek.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Leuk plaatje.
-
UHardtraxxer
- 312 posts member since 2013
- last seen May 2015
weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.. tis het allemaal net niet.. leuk geprobeerd maar deze sla ik over 
-
DHardtraxxer
- 377 posts member since 2012
- last seen Feb 2016
vreselijk saai anthem..
Wel:wrote:Doet me niks
wrote:vet dat een talent een keer een anthem mag maken!
Exact dit. Nul energie en drive. Het laatste (voor mij)wrede Bassleader anthem was die van Noisecontrollers uit 2008. Daarna is het drastisch bergafwaarts gegaan.wrote:vreselijk saai anthem..
Mwah, doet me niet heel veel. Maar het heeft wel iets. Ook fijn dat een talent een anthem mag maken, hij is iig al stuk beter dan die van vorig jaar. 
Hilarisch hoe iedereen het een kutplaat vindt, maar het wel goed vindt dat een talent hem mag maken, in plaats van een gevestigd persoon. Dan heb je echt het gevolgtrekkingsniveau van een goudvis.
Gelukkig vind ik het wel gewoon een fijne plaat en zal het me roesten of een talent of gevestigde producer een anthem maakt (of wat voor plaat dan ook): als het maar een lekkere plaat is.
Gelukkig vind ik het wel gewoon een fijne plaat en zal het me roesten of een talent of gevestigde producer een anthem maakt (of wat voor plaat dan ook): als het maar een lekkere plaat is.
-
J
Precies. Valt me nog mee dat mensen hier wèl weten wie Anne Frank is.wrote:Hilarisch hoe iedereen het een kutplaat vindt, maar het wel goed vindt dat een talent hem mag maken, in plaats van een gevestigd persoon. Dan heb je echt het gevolgtrekkingsniveau van een goudvis.
Je hoort mij nergens zeggen dat ik het een kutplaat vindwrote:Hilarisch hoe iedereen het een kutplaat vindt, maar het wel goed vindt dat een talent hem mag maken, in plaats van een gevestigd persoon. Dan heb je echt het gevolgtrekkingsniveau van een goudvis.
kicks klinken zeker niet slecht
Kicks vind ik niet lekker klinken, voor de rest wel leuk.