Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Pff wat een herrie, en serieus cuntmafia? 
wrote:Pff wat een herrie, en serieus cuntmafia?
Zijn wel echt schatjes

Ja sorry hoor, maar volgens mij gaan we met deze plaat weer een dieptepunt in de scene bereiken:
View on Instagram
View on Instagram
Dat moet leuk zijn geweest in de studio.
Oneindig veel nee, zowel deze track als de verschrikking die Cuntmafia is. Meer heb ik er niet over te zeggen.
wtf
het is te flauw om iemand op haar uiterlijk af te serveren, maar als je jezelf al Cuntmafia noemt en er zo uit ziet kan ik je echt niet serieus nemen
Zowel de tekst als de stem vind ik echt niet best. Verschrikkelijk nummer.
Zowel de tekst als de stem vind ik echt niet best. Verschrikkelijk nummer.
Wat een zaadplaat weer van outbreak 
Hahaha, dit staat dan gewoon LIVE in area 1 op Qapital in de Ziggodome. Ongelofelijk.
Vraag me af wie er speciaal hiervoor naar Qapital gaatwrote: View on Instagram
Zij staat helemaal niet op Qapital hewrote:Vraag me af wie er speciaal hiervoor naar Qapital gaatwrote: View on Instagram
Lekker okselhaar ook, moderne vrouw hoor.wrote:https://www.instagram.com/p/BBeLIHOjC4l/?taken-by=cxntmafia
Christus te paard.
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Gadverdamme zeg 

Mijn vraag is, hoe komt Outbreak in hemelsnaam op deze samenwerking.. Alleen de naam Cuntmafia zou al genoeg moeten zijn om het direct maar af te breken. Niet dat er erg veel intelligentie en creativiteit in de meeste platen van Outbreak zitten, maarja, dit is wel een dieptepunt.
-
GHardtraxxer
- 52 posts member since 2015
- last seen Jun 2016
Het deel van Cuntmafia vind ik ook niets, maar het gedeelte van Outbreak vind ik opnieuw erg vet. Zoals altijd eigenlijk. 
-
THardtraxx Newbie
- 34 posts member since 2013
- last seen Aug 2017
Jezus, die videoclip
. Voor de rest vind ik het op zich nog wel een lekker plaatje hoor.