Active topics in Tracks
Moderators
-
S
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Ongelofelijke saaie track... Alleen 1ste climax is leuk, derest is gewoon echt boring as hell 
Nee, dus zal wel WERRAW002 worden, maar moeten we maar even afwachtenwrote:Of wordt samen met Bassface gereleased?wrote:http://instagram.com/p/skdoa7govG/
Wordt wel WE R RAW 002 zeker?
Had véél meer verwacht van Digital Punk en Outbreak.. Vind vooral de climax saai en de vocals zijn ook niks. Jammer 
In HQ gehoord in Unleashed net, wat een poep kicks zeg. 
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
View on YouTube
@30:04
+1 om de melodie door te trekken. Kicks klinken inderdaad niet zo'n best, zeker niet voor DP z'n doen. Had die van TBD remix/Firestorm gebruikt, was al een stukje dan. Vocals, blegh.
@30:04
+1 om de melodie door te trekken. Kicks klinken inderdaad niet zo'n best, zeker niet voor DP z'n doen. Had die van TBD remix/Firestorm gebruikt, was al een stukje dan. Vocals, blegh.
-
PHardtraxx Veteran
- 5057 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Ik vind dit echt een dikke track!
dit duswrote:Ik vind dit echt een dikke track!
wrote:Ik vind dit echt een dikke track!
-
MHardtraxxer
- 605 posts member since 2009
- last seen Oct 2015
wrote:Ik vind dit echt een dikke track!
Toch wel erg lekker deze! heerlijk die korte kicks 
Ik vind hem vetter dan ik dacht! En heerlijk dat er geen anticlimax zit bij de melodie
En ik hoef ook niet iedere keer weer zijn Firestorm kick te horen in al zijn platen en daarom vind ik Crash & Burn en deze track ook gewoon leuk, omdat ze niet allemaal dezelfde kicks hebben
En ik hoef ook niet iedere keer weer zijn Firestorm kick te horen in al zijn platen en daarom vind ik Crash & Burn en deze track ook gewoon leuk, omdat ze niet allemaal dezelfde kicks hebben
-
MHardtraxx Veteran
- 14192 posts member since 2013
Nu ik de HQ heb gehoord, vind ik het toch al een stuk beter.. ben bijgedraaid!wrote:Had véél meer verwacht van Digital Punk en Outbreak.. Vind vooral de climax saai en de vocals zijn ook niks. Jammer
-
A
Lelijke vocals, drive-loze klote kicks, zaaddodende antclimax, veel te lange breaks. En wat klinkt die climax verrot zeg, kickrolls passen voor geen meter en dat faden van de lead staat me ook helemaal niet aan. Klinkt heel rommelig en vreemd.
Ben zeg maar niet echt positief over deze plaat.
Ben zeg maar niet echt positief over deze plaat.
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Meeeh, doet me helemaal niks dit.
Last edited by Analoxx on 26 Sep 2014 19:16, edited 1 time in total.
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
Lijkt wel een beetje op Hard Driver - Crank it up..
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Outbreak & Digital Punk Prison of Commercializm (WE R RAW 002)
Label: WE R
WEB release: xx/xx/2014
Tracks:
1. Outbreak & Digital Punk Prison of Commercializm
Samples:
View on YouTube
Bron:
Label: WE R
WEB release: xx/xx/2014
Tracks:
1. Outbreak & Digital Punk Prison of Commercializm
Samples:
View on YouTube
Bron:
View on YouTubeTo be released on WE R RAW - 002
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Vind zeker lekkere track! Alleen toen ik hoorde dat hun een collab gingen doen, had ik er wel meer van verwacht