dirty style luistert nog wel lekker weg, alleen zijn de vocals niks!
the spirit daarentegen is niet om aan te horen..
the spirit daarentegen is niet om aan te horen..
Fusion 140 is dan ook een van de beter releases.wrote:beide zijn echt niks aan, kicks zijn slap en rest eromheen is ook niks, deze is denk nog slechter als die van fusion 140
in jou ogen wel maar in die van mij niet maar dit is nog velen malen slechterwrote:Fusion 140 is dan ook een van de beter releases.wrote:beide zijn echt niks aan, kicks zijn slap en rest eromheen is ook niks, deze is denk nog slechter als die van fusion 140
Ik zeg ook niet dat anders beter is, ik geef alleen mn mening over de plaatwrote:Het is ook weer een keer wat anders als ik een nummer maak met poepgeluiden, maar dat maakt het niet automatisch beter.wrote:Haha dik leuke reacties idd, ik vind the spirit ook een wat vreemde plaat, maar ik vind m toch wel erg lekker op een manier!
Tis weer wat anders.. Dirty style is al heel lang bekend, beetje jammer, had em dan gerefixt ofzo..
wrote:Als ik The Spirit met een auto zou moeten vergelijken, zou het een Fiat Multipla zijn.. zegt genoeg lijkt me :p
wrote:Als ik The Spirit met een auto zou moeten vergelijken, zou het een Fiat Multipla zijn.. zegt genoeg lijkt me :p
Heldwrote:Als ik The Spirit met een auto zou moeten vergelijken, zou het een Fiat Multipla zijn.. zegt genoeg lijkt me :p