Mod edit: gelieve niet op deze trieste wijze andere hardtraxxers belachelijk proberen te maken.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
J
Edit: Nvm 
Sorry omegahypez ik ga jullie topic nu toch even een keer rapen 
Aansluitende nummer luister ik liever naar xD
View on YouTube
OT: Ze kunnen beter de kicks door iemand anders laten maken
Aansluitende nummer luister ik liever naar xD
View on YouTube
OT: Ze kunnen beter de kicks door iemand anders laten maken
My fucking god wat een nummer doe es ff normaal zeg... Wanneer klapt die mainstreamzeepbel nou eens?
Die melodie is juist lekker. Niet iets wat je na twee keer luisteren meefluit, maar wel mooi. Geen idee hoe de kicks op een feestje werken, maar voor luisterhardstyle thuis vind ik dit uitstekend.
-
N
Vind dit nog best een leuk plaatje! Ik vind de bassline niet storend, de melodie is gewoon wel catchy gecombineerd met de pitchkicks, en de midintro heeft best wel drive. Ik zou hier best wel mee kunnen openen ofzo.
Dus ik moet dit straks voor je branden?wrote:Vind dit nog best een leuk plaatje! Ik vind de bassline niet storend, de melodie is gewoon wel catchy gecombineerd met de pitchkicks, en de midintro heeft best wel drive. Ik zou hier best wel mee kunnen openen ofzo.
Zit zoals Nazale zegt best veel drive in, kicks gaan alleen nogal hoog 
-
MHardtraxxer
- 51 posts member since 2011
- last seen Feb 2014
Ik vind helemaal mooiwrote:Doen we toch?wrote:Prima track.![]()
dat slappe gezeik altijd over die pitchkick, ga janken ofzo
wrote:Dus ik moet dit straks voor je verbranden?
Waarom in godsnaam heeft Fusion hun gehaald? Want ik kan me op Calling na echt geen enkele fatsoenlijk nummer van hun voor de geest halen (en Calling was technisch verre van perfect).