Last edited by Duruz on 06 Sep 2011 15:24, edited 1 time in total.
Prima track, lekker euphorisch. Denk wel een nummertje dat thuis aan gaat, maar op een feest niet zo snel...
Omegatypez zijn lekker bezig!!
het spijt mij zeer.wrote:Uuuhm...
hehe, no offensewrote:het spijt mij zeer.wrote:Uuuhm...
wrote:Vind het niet veel toevoegen.
wrote:hehe, no offensewrote:het spijt mij zeer.wrote:Uuuhm...hij stond er al een weekje dusja.. zal je wel gemist hebbe in t "wist je dat" topic
verbaas me ook dattie nog nii bij new tracks stond :o
kvind t best een lekkere plaat, intro ramt lekker, en climax is een catchy tune, benieuwd wat deze gaste bij Gold records ervanaf gaan brenge (als ze derbij komen tenminste)
Je hebt wel heel veel zelfvertrouwen als je zo'n aanbod afslaat. Hoop dat het terecht is.wrote: kunnen op gold tekenen ja maar gaan ze niet doen volgens mij
Grappig om dit nou ook te lezen, zou zo'n aanbod ook wel afslaan als ik bij Fusion kon tekenen.wrote:Je hebt wel heel veel zelfvertrouwen als je zo'n aanbod afslaat. Hoop dat het terecht is.wrote: kunnen op gold tekenen ja maar gaan ze niet doen volgens mij
²wrote:De mid is echt super, geweldige drive. Jammer dat er dan weer zo'n ubersaaie climax achteraan komt
Idd, maar de rest had beter kunnen worden afgewerkt, maar zeker niet slecht dezewrote:Zalige mid-intro!
Ik weet niet welke versie je geluisterd hebt, maar die in de startpost is dus de oude versie en ís dus ook beter afgewerkt. Die betere versie zin in Hard with Style 8.wrote:Idd, maar de rest had beter kunnen worden afgewerkt, maar zeker niet slecht dezewrote:Zalige mid-intro!
Haha klopt! Het was opzich ook geen negatieve reactie toch. Het zelfvertrouwen was dus terecht. Zou inderdaad ook een stuk liever op Fusion zitten.wrote:Grappig om dit nou ook te lezen, zou zo'n aanbod ook wel afslaan als ik bij Fusion kon tekenen.wrote:Je hebt wel heel veel zelfvertrouwen als je zo'n aanbod afslaat. Hoop dat het terecht is.wrote: kunnen op gold tekenen ja maar gaan ze niet doen volgens mij
Verder vind ik de track zelf niet echt geweldig, raak me gewoon niet. Ben benieuwd wat er nog meer gaat komen.
Denk dat de definitie van "het fusion tintje" misschien ook gaat verschuiven met al die nieuwe (meer euforische) namen.wrote:Ik moet zeggen dat er al wel iets meer een Fusion-tintje te vinden is op deze plaat. Midintro is echt super sterk! Climax aardig, maar niet fantastisch. Benieuwd naar meer werk.
Eerder een verbreding dan een verschuiving imo.wrote: Denk dat de definitie van "het fusion tintje" misschien ook gaat verschuiven met al die nieuwe (meer euforische) namen.