Geen samenhang? Als de synthaanslagen van een melodie niet op de hele of halve tel vallen en er dus afgeweken wordt van een (in mijn ogen vaak veel te) traditionele aanpak lijkt niemand er nog een touw aan vast te kunnen knopen. Complete bullshit want deze melodieën zijn origineel en luisteren lekker weg. Er is geen sprake van 'geen samenhang', want ze kloppen gewoon en iedereen met basiskennis van muziek die tot 4, 8 of 16 kan tellen zou dat moeten weten.wrote: Dat je er epilepsie van krijgt gaat te ver, maar ik snap Ordinary Joe zijn punt heel goed. Er zit namelijk totaal geen samenhang in die melodiën van Omegatypez, en dan heb ik het niet alleen over deze platen. Het is gewoon storend om naar te luisteren in plaat van dat je van een melodie zou moeten genieten. En het feit dat die kicks alleen nog maar alle kanten uit gaan maakt het er alleen maar minder op.
En met alle respect, Omegatypez laten naar mijn mening precies zien hoe je een hardstyle plaat NIET moet maken..
En over diegene die nog iets over 'The Spirit' zei, zelfs die melodie, hoe open-minded die ook is, klopt gewoon.