Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 33 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Cover: Omegatypez - 4 Da Club/Digital Revolution
HS EP 2 tracks

Omegatypez - 4 Da Club/Digital Revolution (FUSION154)

Label
Fusion Records
Catalogue number
FUSION154
  1. 4 Da ClubYouTube
  2. Digital RevolutionYouTube
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
Omegatypez - 4 Da Club/Digital Revolution(FUSION154)

Label: Fusion
Vinyl release: -
WEB release: 22 oktober 2012

A1. 4 Da Club
B1. Digital Revolution

Samples:
View on YouTube

View on YouTube

Bron: Fusion
Image
Last edited by Wildstylerz on 15 Oct 2012 15:21, edited 7 times in total.
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 11 days ago
Nee, niks voor mij dit..
Zit geen lijn in die melodie en het klinkt ook nog een soort 'vals' imo. Verder vind ik ook niet dat Omegatypez goed bij Fusion passen, wat mij betreft hadden ze beter bij Scantraxx of DWX gecontracteerd kunnen worden.
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
plaats is wat beter >.<
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
emmerick wrote:plaats is wat beter >.<
?

weer puur meuk van de ondersteplank
Hardtraxxer
190 posts member since 2011
last seen Apr 2017
ik vind digital revolution wel een lekker plaatje, melodie pakt me wel.

en geen kicks die om de 5 seconden de stratosfeer in vliegen die andere doet me niet zoveel
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Nee beide saai, kicks zijn slap en niet echt fusion waardig, artwork wel weer gaaf :)
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Digital Revolution doet me denken aan de huidige Noisecontrollers stijl. Dit past beter bij Digital Age dan bij Fusion imo..
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
4 Da Club : Kan hem op zich wel waarderen, plaatje luistert lekker weg en en de melodie is wel lekker maar de kicks missen heel veel kracht.

Digital Revolution: Steekt op zich wel goed elkaar, lekker sfeertje in de track. Maar zelfde verhaal als hier boven, alles mist wat kracht.

Kwalitatief wel al wat beter dan hun eerste release, maar nog niet echt zo heel boeiend dit.
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
door dit soort tering zooi duurt het nog langer voor mysterias uitkomt. wat een crap is dit. fusionlabel onwaardig.
A
Weer een slechte fusion release, jammer.
E
Hardtraxx Newbie
38 posts member since 2012
last seen Mar 2020
Uberhout wrote:Nee, niks voor mij dit..
Zit geen lijn in die melodie en het klinkt ook nog een soort 'vals' imo. Verder vind ik ook niet dat Omegatypez goed bij Fusion passen, wat mij betreft hadden ze beter bij Scantraxx of DWX gecontracteerd kunnen worden.
Muzikale samenklanken kunnen behalve consonant of welluidend ook dissonant zijn: de samenklank wringt, is niet welluidend. Vaak wordt dissonant door minder geoefende luisteraars verward met vals.
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 11 days ago
Elcoholik wrote:
Muzikale samenklanken kunnen behalve consonant of welluidend ook dissonant zijn: de samenklank wringt, is niet welluidend. Vaak wordt dissonant door minder geoefende luisteraars verward met vals.

Heel intelligent allemaal hoor, maar leer jij eerst maar begrijpend lezen. Ik schrijf namelijk toch echt: een soort 'vals'. Daarmee doel ik erop dat het vals lijkt, wat in werkelijkheid waarschijnlijk niet zo is.
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Ook gewoon rechtstreeks van wikipeda dat kopieren xD
S
Hardtraxx Addict
1459 posts member since 2011
last seen Aug 2013
4 Da Club is best leuk. :)
Digital Revolution vind ik echt niks aan.
En past idd veel beter bij Scantraxx of DWX..
Hardtraxx Addict
1424 posts member since 2009
last seen Aug 2017
Verder vind ik ook niet dat Omegatypez goed bij Fusion passen, wat mij betreft hadden ze beter bij Scantraxx of DWX gecontracteerd kunnen worden.
helemaal mee eens! Ben verre van onder de indruk van deze gasten, ook deze release vind ik weer helemaal niks...maar ik moet toegeven dat ik dat ook in het begin bij WP had, terwijl ik de tracks van hun nu graag hoor, dus wie weet groeit het nog allemaal. Maar zoals gezegd, ben ik tot dusver niet onder de indruk. Van geen enkele nieuweling bij Fusion trouwens...
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
4 da Club: ik krijg nog liever aids dan dat ik dit draai. Wat een zaadmelodie, zaadkicks, zaadvocals en zaadbassline. Jezus Christus wat een random pitchkicks en chaotische sound. Kan iemand mij aub uitleggen wat hiervan de toegevoegde waarde is voor Fusion en voor de scene in het bijzonder? En is er ook iemand die weet waarom deze dudes op Q-Base in de fokking hangar staan??? RAGE RAGE RAGE....

Digital Revolution: Wil heel graag een Noisecontrollers plaat zijn maar klinkt eigenlijk als een 8-bit Tetris deuntje met lelijke holle kicks eronder. Kots kots kots..
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
4 Da Club: weer zo'n saaie slowdown intro...De rest klinkt ook zoooooooo ontiegelijk saai, niet te geloven zeg :yawn: . De kicks stellen ook echt helemaal niks voor.

Digital Revolution: intro gaat nog wel op die kutkicks na. Weer zo'n verschrikkelijk saaie break/climax.

Wat een belachelijke release. :sick: :sick: Fusion gaat in zo'n rap tempo achteruit :x

En dan al zo lang moeten wachten op tracks als Mysterias, Hour Of The Night en Necropsy....
Last edited by wootum on 04 Sep 2012 18:17, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
190 posts member since 2011
last seen Apr 2017
Gangsterdwerg wrote:4 da Club: ik krijg nog liever aids dan dat ik dit draai. Wat een zaadmelodie, zaadkicks, zaadvocals en zaadbassline. Jezus Christus wat een random pitchkicks en chaotische sound. Kan iemand mij aub uitleggen wat hiervan de toegevoegde waarde is voor Fusion en voor de scene in het bijzonder? En is er ook iemand die weet waarom deze dudes op Q-Base in de fokking hangar staan??? RAGE RAGE RAGE....

Digital Revolution: Wil heel graag een Noisecontrollers plaat zijn maar klinkt eigenlijk als een 8-bit Tetris deuntje met lelijke holle kicks eronder. Kots kots kots..
ik snap idd niet wat ze al in de hangar doen zo vroeg, openen waarschijnlijk:P
J
Ja mooi des te sneller dit gereleased is hoop ik toch snel wat B-Front, JoS, Slim Shore en Freqz trackjes!
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
En weer geen Mysterias. In plaats daarvan krijgen we deze homofiele bagger...
Hardtraxxer
354 posts member since 2010
last seen Aug 2015
Digital Revolution klinkt echt dik, heerlijke melodie (L)
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 52 minutes ago
nog langer wachten op Mysterias en Hour Of The Night..

Digital Revolution is wel een leuke track, 4 Da Club heb ik meteen afgezet bij dat langzame stuk.
Moet wel zeggen dat ik hun kicks in tegenstelling tot sommige hier wel degelijk goed vind.
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
Wat maakt het nou uit waarop het uitkomt, ook al komt het uit poeprecords als het maar uitkomt
D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
Na Calling niks leuks meer van Omegatypez gehoord, en ik ben bang dat dat zo gaat blijven als ik dit hoor.....
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Gangsterdwerg wrote:4 da Club: ik krijg nog liever aids dan dat ik dit draai. Wat een zaadmelodie, zaadkicks, zaadvocals en zaadbassline. Jezus Christus wat een random pitchkicks en chaotische sound. Kan iemand mij aub uitleggen wat hiervan de toegevoegde waarde is voor Fusion en voor de scene in het bijzonder? En is er ook iemand die weet waarom deze dudes op Q-Base in de fokking hangar staan??? RAGE RAGE RAGE....

Echt exact dit. Ongekend wat voor anus jus Fusion de laatste lánge tijd uitbrengt...