Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS EP 2 tracks

Nytro - The God In Me (SOL001)

Label
Secrets Of Life
Catalogue number
SOL001
  1. 01The God In Me
  2. 02The Elephant's Cry
Y
"We Have Reached A New Level Of ‪#‎Raw‬"

Did you allready check out the first Nytro release on the brandnew rawstyle label "Secrets of Life"?

* Watch it on YouTube :
View on YouTube

* If you want to stay updated, simply LIKE this page :
http://www.facebook.com/CVMsecretsoflife

========================================================================

- Wat vinden we hiervan?
Last edited by YuriVerlind on 09 May 2015 16:06, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
:list:
Y
Beter? :surrender:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ik vind het een prima hardcore kick.
N
Hardtraxx Newbie
38 posts member since 2015
last seen Sep 2016
''Rawstyle'' :sick: :x
Hardtraxxer
225 posts member since 2013
last seen Oct 2020
Doet me beetje denken aan wat Typhoon maakt, is het dan geen rawcore in plaats van rawstyle? :$
Vind hem niet slecht klinken voor een keertje, maar is een beetje saai.
Hardtraxxer
514 posts member since 2015
last seen Apr 2018
Dit is geen hardstyle en dat weet je best
Y
Ok ok,

omdat ik zoiets wel een interessant discussiepunt vind, ben ik wel benieuwd wanneer je dan het label hardcore eraan hangt en wanneer niet? Bever?

Waar vinden jullie "Seven" en "Oh my god" onder vallen? heeft het tempo er iets mee te maken, of toch puur het geluid? ...sample / vocal gebruik?

De naam Rawcore vind ik eerlijk gezegd een beetje overbodig hokje, en wil bewust rauwe hardstyle maken VANUIT het hardcore perspectief, omdat daar mijn roots liggen, maar ik echt iets nieuws aan de rawstyle wil toevoegen...
The god in me is idd vrij recht toe recht aan, en zal gelijk de laatste "standaard ri-ti-ti-ti screech" track zijn... xd daar zijn er immers wel meer dan genoeg van...

Vinden jullie dit ook Hardcore?

Nytro - The Elephant's Cry (SOL001)

Youtube :
View on YouTube
Hardtraxxer
225 posts member since 2013
last seen Oct 2020
YuriVerlind wrote: De naam Rawcore vind ik eerlijk gezegd een beetje overbodig hokje, en wil bewust rauwe hardstyle maken VANUIT het hardcore perspectief, omdat daar mijn roots liggen, maar ik echt iets nieuws aan de rawstyle wil toevoegen...
Ik grapte hier enkel en alleen over de naam die Typhoon het probeert te geven. Je moet het lekker noemen hoe jij het wilt noemen, rawstyle of raw hardstyle (ook een hokje), het maakt mij vrij weinig uit. Maar sommigen op het forum kunnen zich daar nog wel eens aan ergeren :P
YuriVerlind wrote: Vinden jullie dit ook Hardcore?

Nytro - The Elephant's Cry (SOL001)

Youtube :
View on YouTube
Vind het niet persee Hardcore puur en alleen door de kick. Maar dit is toch gewoon dezelfde stijl als het vorige nummer ? :$
Y
Het maakt me ook niet uit dat in een gigantische hokjes cultuur leven (het is maar net hoe druk je je daar idd over wil maken) maar zie in Rawcore niet perse iets anders dan in Rawstyle / Raw Hardstyle...

Deze 2e track is iets "softer"dan The god in me voor mij, maar qua gevoel zijn ze idd wel redelijk hetzelfde.

Thanks voor de feedback zover! :thumbup:
Hardtraxxer
514 posts member since 2015
last seen Apr 2018
Ik ben niet degene bij wie je moet zijn voor feedback hierop want ik vind de raw van nu ontzettend kut. Dit dus ook, no offense. De kick klinkt me puur als hardcore in de oren dus daarom die vorige reactie. Maargoed ieder zijn eigen ding
Laat ik wel noemen dat het verder goed klinkt, ik vind alleen de screech erg vlak en droog :thumbup:
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Did you allready check out the first Nytro release on the brandnew rawstyle label "Secrets of Life"?
Waarom staat dit al 3 dagen in "nieuwe tracks"?
Y
Thanks voor je feeback bever ;)