wrote:Zou toch ook lachen zijn als bijvoorbeeld Headhunterz ineens met een house plaat aan komt zetten.wrote:Laat ik het zo zeggen: ik had het logischer gevonden als er gewoon een introtrack met spraak was geweest. Iets in de trant van Radical z'n albums. Sfeertje zetten door een muziekje, je kent het wel, met wat teksten over the 'uprising' van Nolz. Zoiets had ik veel meer bij Nolz verwacht dan plots een raptrack.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Intro
- 02Lecture Of An Animal
- 03Nolz & Chain Reaction - Young Enough
- 04Nolz & D-Sturb - Speak What You Know
- 05Nolz & Digital Punk & D-Sturb - The Aftermath
- 06Nolz & Crypsis - Fck The Average
- 07Nolz & Act Of Rage - Alpha Rebel
- 08Nolz & Regain - Grow A Pair
- 09Nolz & Radical Redemption - Kingpin
- 10Nolz & Minus Militia - Bring The Pain
- 11Nolz & Warface - Mean Paw
- 12Nolz & Killshot - Rauwdouwer
- 13Nolz & Angerfist & Radical Redemption - Nocturnolz
- 14Nolz & Noize Suppressor - Trickster
- 15Nolz & Destructive Tendencies - 404 Error
- 16Outro
-
THardtraxxer
- 266 posts member since 2017
- last seen Jun 2024
Vocals van MC Nolz vind ik 9 van de 10 keer heel storend en dat is bij de tracks tot nu toe niet anders. Plaat van Crypsis klinkt wel heel vet los van de vocalen.
Volgens mij zijn de monitoren kapot die gebruikt zijn bij 't produceren van deze trackwrote:View on YouTube
HOLY SHIT, ik dacht dat Famous van Radical iets was waar ik een permanente oorziekte aan over kon houden, maar ik heb nummer 2 ook al gevonden.
Het melodietje is nog wel leuk, maar daar houdt het helaas ook op.
Kicks...

Kicks...
-
NHardtraxxer
- 268 posts member since 2009
- last seen Oct 2024
Hahaha. Tja, dat volk uit Denekamp, zullen we maar zeggen.wrote:HOLY SHIT, ik dacht dat Famous van Radical iets was waar ik een permanente oorziekte aan over kon houden, maar ik heb nummer 2 ook al gevonden.
Volgens mij komt dit rechtstreeks bij Radical uit de studio. Had best een leuke track kunnen zijn maar zo met deze kicks kan ik er niks mee 
De eerste paar kicks zijn even wennen, maar ik vind het verder een vette plaat. Zal live ook wel heel lekker gaan.
Oei haha niet best dit. Maar gaat er natuurlijk als zoete koek in bij heel veel fans.
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
Dit. Gatverredammewrote:Oei haha niet best dit. Maar gaat er natuurlijk als zoete koek in bij heel veel fans.
Ik bedoel ook niet dat ze overeenkomen. Maar dat ik ze afschuwelijk vind klinken, net als de kicks van Famous.wrote:Ik vind deze kicks helemaal niet overeenkomen met die van Famous eerlijk gezegd. Zit wel distortion op maar het klinkt in totaliteit naar mijn mening veel strakker. Vind deze plaat wel dik! Melodie heel fijn en vrijwel alle kicks klinken heel vet door mijn speakers.
Nee, dit vind ik echt helemaal niks....
wrote:Oke sorry wist niet dat je boos werd niet slaan plz
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Denk dat dit wel een van de beste platen op het album is/zal worden 
Best een aardige plaat. Had alleen liever gezien dat het een D-sturb solo was. 
Eigenlijk is Nolz met zijn vocals tot nu toe elke track op het album aan het verneuken! Track van D-Sturb is echt vet alleen dan komt hij er weer doorheen blêren 
Pff die achterlijke ''coole'' vocalen weer in Young Enough
. Klinkt verder echt gaaf.
Wat een plaat idd van CR, die man is lekker bezig 
Vette platen van D-Sturb en Chain Reaction. Laatst genoemde is lekker op dreef 
Dit was toch zo vet geweest met zo'n ouderwets dikke vocal uit een film. Ik zou graag de instrumentale versie hiervan hebben om vette vocalen er bij te zoeken. 100 punten dat ik iets kan vinden wat gruwelijker is dan dit. Want de muziek is wel heel vet gedaan. Sfeertje is wel lekker. Chain Reaction houdt de eer van MIM eigenlijk in zn eentje beetje hoog op dit moment. Zonde.