Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
wat kut, ik kan er ook niks meer van maken ook
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
alles moet kapot@@!!!@@@

View on YouTube
Enigszins blij mee dat er niks meer van het origineel overblijft, deze stijlen gaan echt niet samen
Ik hoor dus alleen de vocals van Tentacles en dan BOEM BOEM BOEM WOOOHH DIKKE KICK
Enigszins blij mee dat er niks meer van het origineel overblijft, deze stijlen gaan echt niet samen
Ik hoor dus alleen de vocals van Tentacles en dan BOEM BOEM BOEM WOOOHH DIKKE KICK
Waar gaat het heen?
Vond luminite producties altijd zo vet
Ik hoor liever een paar mensen brullen dan dat continue "HEEEEEE-HOOOOO!!". Als iets me een oorcarcinoom geeft...wrote:precies dit, zelfde met Thyron sinds die bij gearbox zit..wrote:Waar gaat het heen?![]()
en: Kunnen die mensen is stoppen met het kansloos schreeuwen bij elke kick die je hoort? Als er iets een feest verneukt is het dat geschreeuw wel
Ohja, de plaat... Vind er niks aan.
-
BHardtraxxer
- 728 posts member since 2011
- last seen Apr 2021
Zo jammer dat hij ookal die Malice en Rooler kant opgaat... laat hem maar gewoon weer platen maken als The Portals
-
ZHardtraxxer
- 444 posts member since 2014
- last seen Jan 2020
-
BHardtraxxer
- 728 posts member since 2011
- last seen Apr 2021
Weer een toppunt in droevigheid bereikt... Waarom toch zulke tracks maken als je veel beter kan. In het begin vond ik Luminite een interessante producer maar wat mij betreft mag hij met dit soort tracks met vervroegd pensioen 
Hahaha wat is dit dan. Slechter dan slecht.
Begin en eind van de track met die kick is echt heeeel vreemd en storend met die vocals en die ontzettend lelijke kicks, maar wanneer die lompe kick er in komt lijtk het me nog wel eens lachen om keer live mee te maken. Dat maait wel lekker door, maar dat is hooguit 30% van de track