Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Single 2 tracks

Noiseshock - Soul To The Universe (XBONE040)

Label
X-Bone Records
Catalogue number
XBONE040
  1. 01Soul To The Universe (Original Mix)
  2. 02Soul To The Universe (Radio Edit)
K

Label: X-Bone Records
WEB release: 08/05/2015

Tracks:
Noiseshock - Soul To The Universe

Samples:
View on YouTube

Bron: YT
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Heerlijk, dat zweverige in zijn tracks. :bomb:
Hardtraxxer
809 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Wat een track weer van Noiseshock! Dat zweverige maakt het zo vet. Ik zie een mooie toekomst voor hem :thumbsup: :thumbsup:
K
fflkkr wrote:Ik zie een mooie toekomst voor hem
Qua muziek wel maar qua persoon (op social media) vind ik het echt een verschrikkelijk mannetje. Ik denk niet dat dat meewerkt qua aantal boekingen :x
Hardtraxxer
405 posts member since 2014
last seen Oct 2018
:loving: :loving:
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Kiloknaller wrote:
Qua muziek wel maar qua persoon (op social media) vind ik het echt een verschrikkelijk mannetje. Ik denk niet dat dat meewerkt qua aantal boekingen :x
Ik snap niet wat iedereens probleem met hem is. Ik praat regelmatig met hem en het is juist een hele serieuze gast. Die hmu if u agree en sarcastische opmerkingen over de scene zijn puur voor de lol. Mss denkt hij dat het een soort van marketing is ofzo, geen idee wat de reden erachter is maar dat er mensen zijn die serieus denken dat hij het allemaal meent :huh:

En blijkbaar werkt het, want veel mensen kennen hem naast zijn muziek ook van 'hmu' etc, naar zijn zuid-amerikaanse gigs kwamen ook gewoon mensen met 'hmu if u agree' borden :lol:

Gewoon met een korreltje zout nemen.
K
OutsideSpacer wrote:
Kiloknaller wrote:
Ik snap niet wat iedereens probleem met hem is. Ik praat regelmatig met hem en het is juist een hele serieuze gast. Die hmu if u agree en sarcastische opmerkingen over de scene zijn puur voor de lol. Mss denkt hij dat het een soort van marketing is ofzo, geen idee wat de reden erachter is maar dat er mensen zijn die serieus denken dat hij het allemaal meent :huh:

En blijkbaar werkt het, want veel mensen kennen hem naast zijn muziek ook van 'hmu' etc, naar zijn zuid-amerikaanse gigs kwamen ook gewoon mensen met 'hmu if u agree' borden :lol:

Gewoon met een korreltje zout nemen.
Puur voor de lol oke maar als het met marketing te maken heeft doet hij het juist enorm verkeerd. Ik weet dat door zijn manier van zichzelf neerzetten, op bepaalde feesten in NL niet geboekt word ;) En als hij een serieuze gast is waarom zet hij zich dan als clown neer?
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Geen idee waarom hij het verder doet, en ik bedoel dat hij heel serieus is in een gesprek als je ook serieus tegen hem doet :P gesprekken voeren over hardstyle etc. kan allemaal heel goed serieus, ik snap de hmu/andere jokes ook niet helemaal, wel weet ik dus dat de uitspraken over de scene en fame en andere dj's, die vaak provocerend overkomen, niet gemeend zijn. Ik wist trouwens niet dat hij niet geboekt werd op bepaalde feesten door zijn manier van posten. :oh:
N
2 posts member since 2014
last seen Apr 2015
Haha lol some comments. I managed to understand about 80% with google translator.

My kind of "humour" is something I have been doing since day zero because I naturally see the fun side of things. I don't try to force a "superhero" image like most djs do, I rather just be myself, make my music and be happy with it - that's the only thing I care about. People are free to like me or not. also 2 agre or not

The reason why I'm not booked in NL? Probably because I'm not "needed" there, at least yet - I'm not afraid to admit it. They have 5000000 djs who are cheaper to book instead, or overseas djs who would gladly pay their own flights for their 30 seconds of fame. I would ofcourse love to play in NL when the time comes but truth is, I have no demand atm. Meanwhile I have my loyal followers and nice gigs over here. The place doesn't really matter as longer as your music is appreciated and supported - no crowd has more or less "value". And no, I don't see Holland as the promised sacred land. The world is giant just like music. :)

Live and let live... hmu if u agree ;)
Last edited by noiseshock on 23 Apr 2015 22:07, edited 4 times in total.
Hardtraxx Veteran
4809 posts member since 2014
last seen 3 hours ago
:huh:

Edit: post hierboven is weer aangepast naar een normale tekst
Last edited by Jeffrey2107 on 24 Apr 2015 08:21, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Image
Hardtraxx Veteran
4809 posts member since 2014
last seen 3 hours ago
wat?
Hardtraxxer
252 posts member since 2014
last seen Dec 2016
je kan zeggen wat je wil maar hij is wel eerlijk en open! :thumbup:
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 24 days ago
michael5995 wrote:je kan zeggen wat je wil maar hij is wel eerlijk en open! :thumbup:
En heeft al 3 keer zijn tekst aangepast
K
Wat een clown :lol:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Leuk zweverig plaatje. Pitch is me wat hoog.
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013

Label: X-Bone Records
WEB release: 08/05/2015

Tracks:
Noiseshock - Soul To The Universe

Samples:
View on YouTube

Bron: YT
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Verplaatst