Na het setje van Qountdown te hebben gehoord kan ik niet wachten:D
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 3 tracks
Noisecontrollers & Zany - Paranoid / Diffusion / Diavoli (FUS068-5)
- Label
- Fusion Records
- ParanoidYouTube
- DiffusionYouTube
- DiavoliYouTube
-
BHardtraxxer
- 78 posts member since 2009
- last seen Dec 2010
zal volgende week of over 2 weken wel zijn.
Volgende is Mr. Monster. dan komt deze pas geloof ik.wrote:zal volgende week of over 2 weken wel zijn.
ja daarom, ze releasen rap deze tijd, steeds om de week (of 2) een release.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Paranoid
Diavoli
Diavoli
Dozer komt er ook nog tussenwrote:Volgende is Mr. Monster. dan komt deze pas geloof ik.wrote:zal volgende week of over 2 weken wel zijn.
Diavoli klinkt eigenlijk nog best lekker, vind de qlimax alleen niet zo..
+1, beetje simpelwrote:Diavoli klinkt eigenlijk nog best lekker, vind de qlimax alleen niet zo..
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Ben ik ook wel mee eens maar die opbouw is wel fijn zegwrote:+1, beetje simpelwrote:Diavoli klinkt eigenlijk nog best lekker, vind de qlimax alleen niet zo..
Dit wordt FUSION068-5 (nog 1 tussen Titan en deze dus). Ook staat Paranoid op iTunes full.
Bron voor CatID? Die ertussen zal wel Slim Shore worden, die staat langer te wachten dan Toneshifterz.wrote:Dit wordt FUSION068-5 (nog 1 tussen Titan en deze dus). Ook staat Paranoid op iTunes full.
Die ertussen wordt The Great Zany Show (067), met Slim Shore als 069. Heeel misschien worden de cat nrs anders als de Great Zany Show een aparte nummering krijgt (misschien een Fusion Special ofzo), maar de volgorde klopt wel. Bron is freaky (ga er wekelijks vinyl halen, dus dan hoor ik regelmatig dingen over het releaseschema). De whitelabel van de Zany Show anthem is trouwens ook al klaar, dus die release zal niet al te lang duren.wrote:Bron voor CatID? Die ertussen zal wel Slim Shore worden, die staat langer te wachten dan Toneshifterz.wrote:Dit wordt FUSION068-5 (nog 1 tussen Titan en deze dus). Ook staat Paranoid op iTunes full.
wanneer komt Frequencerz met hun eerste plaat op Fusion
Duurt nog even. Komt wel goedwrote:wanneer komt Frequencerz met hun eerste plaat op Fusion
jammer dat je er zo weinig van hoort de laaste tijd.wrote:Duurt nog even. Komt wel goedwrote:wanneer komt Frequencerz met hun eerste plaat op Fusion. Er is al het een en ander af.
De promotie moet gewoon nog even opgestart worden. Maak je geen zorgen, Jowan etc zijn ongetwijfeld ermee bezig. Frequencerz staan weer op Bassleader, ik neem aan dat ze met een rede zo lang in de schaduw gehouden zijn en dat we rond die tijd meer te horen krijgenwrote:jammer dat je er zo weinig van hoort de laaste tijd.wrote:Duurt nog even. Komt wel goedwrote:wanneer komt Frequencerz met hun eerste plaat op Fusion. Er is al het een en ander af.
vind dit niet meer zo'n interessante release
Paranoid en Diavoli te vaak gehoord op CD's en Livesets
Paranoid en Diavoli te vaak gehoord op CD's en Livesets
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
zijn wel grappig,, maar vind ik het niks 
Aangezien The Great Zany Show een andere nummering volgt, wordt deze toch 067, en Slim Shore 068.
Zal komende maand wel ergens komen denk. Paranoid blijft lekker na al die tijd, heeft een erg hoge herhalingswaarde!