Een edit van Paranoid? Heb ik gemist 
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 3 tracks
Noisecontrollers & Zany - Paranoid / Diffusion / Diavoli (FUS068-5)
- Label
- Fusion Records
- ParanoidYouTube
- DiffusionYouTube
- DiavoliYouTube
-
DHardtraxx Newbie
- 21 posts member since 2009
- last seen Jul 2014
Op In qontrol is er geen edit van Paranoid gedraait
.
Haha die 'edit' is gewoon de uiteindelijke versie hoor.wrote:Ik! Vooral voor Diffusionwrote:Wie gaat deze meuk nou nog kopen?! Ze hadden deze in april moeten releasen...Paranoid al teveel gehoord op de feesten, plus
sinds ik die edit er van gehoord heb op in Qontrol wil ik de normale versie niet meer
Hier had trouwens Southstylers - Pounding Senses (NC & Zany Remix) ook wel bij op mogen staan 
Vanaf 11.55 in de liveset = geen edit? Gelieve luisteren want het is een wereld van verschil met de sample.
Of op de release moet dat stuk er nog achter aankomen en niet bij de sample zitten?
Of op de release moet dat stuk er nog achter aankomen en niet bij de sample zitten?
2e climax.wrote:Vanaf 11.55 in de liveset = geen edit? Gelieve luisteren want het is een wereld van verschil met de sample.
heb ik die 2de climax dus gehoord!
hahah niet zoveel blowen mol
die zit er al langer dan vandaag in
die zit er al langer dan vandaag in
-
DHardtraxx Newbie
- 21 posts member since 2009
- last seen Jul 2014
Paranoid was al een lange tijd te koop bij Itunes en die 2e climax zit er inderdaad gewoon in
.
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Mooi hoor Raven.
stuureens op naar fusion kijke wat ze zegge Xd
-
LHardtraxxer
- 321 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
damn, vetjes gemaakt 
Verkopenwrote:stuureens op naar fusion kijke wat ze zegge Xd
Volgende week maandag dan de webrelease hoop ik?
-
RHardtraxxer
- last seen Dec 2015
Dan pas? doe maar morgen kunnen ze nog wat verdienen.wrote:Volgende week maandag dan de webrelease hoop ik?
Want 1 week later haal je ze niet meer? Onzin.wrote:Dan pas? doe maar morgen kunnen ze nog wat verdienen.wrote:Volgende week maandag dan de webrelease hoop ik?
-
RHardtraxxer
- last seen Dec 2015
Geintjewrote:Want 1 week later haal je ze niet meer? Onzin.wrote:Dan pas? doe maar morgen kunnen ze nog wat verdienen.wrote:Volgende week maandag dan de webrelease hoop ik?
ik mag dit waarschijnlijk niet zeggen, maar vind het toch van belang
zojuist is de vinyl rip op internet verschenen, dus de web zal niet meer lang op zich laten wachten.
het werd tijd.
zojuist is de vinyl rip op internet verschenen, dus de web zal niet meer lang op zich laten wachten.
het werd tijd.
Volgendeweek maandagwrote:ik mag dit waarschijnlijk niet zeggen, maar vind het toch van belang
het werd tijd.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
deze tracks kunnen mij eigenlijk niet boeien
weet niet voel me niet echt aangetrokken
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Ja ik zag het net ook ja. A.s. maandag de WEB dan? Of bracht fusion hem al op vrijdag? Nja afwachten en dan ff kijken welke we gaan halen:)wrote:ik mag dit waarschijnlijk niet zeggen, maar vind het toch van belang
het werd tijd.