ik heb al een tijdje geen previews van fusion op hun kanaal gezien
misschien zijn ze het wel afgeleert!
misschien zijn ze het wel afgeleert!
Mwa.. hard is paranoid natuurlijk niet echt. Maar wel een heel aansteklijk en vrolijk plaatje. Met inderdaad een eindeloze replay value!wrote:Het heeft toch een beetje te lang geduurd hoor. Maar Paranoid blijkt een plaat met zeer hoge herhalingswaarde. Fuck wat gaat die toch hard steeds op een feest!
Kopen dus die Paranoid!wrote:Mwa.. hard is paranoid natuurlijk niet echt. Maar wel een heel aansteklijk en vrolijk plaatje. Met inderdaad een eindeloze replay value!wrote:Het heeft toch een beetje te lang geduurd hoor. Maar Paranoid blijkt een plaat met zeer hoge herhalingswaarde. Fuck wat gaat die toch hard steeds op een feest!
wrote:dan hoop ik dat dat geen gevolgen geeft voor de WEB!
Als je niet van verrassingen houd zou ik ze niet luisteren..wrote:ik ken diavoli en diffusion nog steeds niet![]()
dus voor mij blijft het een verassing
Zou niet eens de moeite nemen om Diavoli te luisteren als k jou waswrote:ik ken diavoli en diffusion nog steeds niet![]()
dus voor mij blijft het een verassing
Je kan ook naar pagina 1 gaan en de samples luisteren...wrote:Ik heb ze alle drie nog nooit gehoord. Alleen misschien een aantal keren live. Maar ik kan me zo niks voorstellen bij deze drie namen.
wrote:Je kan ook naar pagina 1 gaan en de samples luisteren...wrote:Ik heb ze alle drie nog nooit gehoord. Alleen misschien een aantal keren live. Maar ik kan me zo niks voorstellen bij deze drie namen.
Oh oke, op die manierwrote:wrote:Je kan ook naar pagina 1 gaan en de samples luisteren...wrote:Ik heb ze alle drie nog nooit gehoord. Alleen misschien een aantal keren live. Maar ik kan me zo niks voorstellen bij deze drie namen.
dat doe ik dus nooit
dan zijn ze niks meer aan als ze uitkomen
ik wil ze nog op partys horen als promos
gewoon standaard niet.wrote:Hoe bepaal je dan of je hem koopt?
heb jij dennis zijn platenbak ooit gezien! Tering dat is gewoon geilwrote:gewoon standaard niet.wrote:Hoe bepaal je dan of je hem koopt?
(misschien koopt hij nooit iets van noisecontrollers)
de meeste kopen sowieso niks