wat een platen zitten hier tussen echt, super
kan niet stoppen met luisteren van Interview
kan niet stoppen met luisteren van Interview
Source: soundcloud.com
Akkoord, Gaia 2008 en We Are The Noisecontrollers zijn mijn favoriete nummers van alle 10wrote:die midintro van gaia is zo ziek
Hij is volgens mij zo goed als identiek aan Williams Syndrome - Redemption.wrote:die midintro van gaia is zo ziek
Lijkt er niet eens op.wrote:Hij is volgens mij zo goed als identiek aan Williams Syndrome - Redemption.wrote:die midintro van gaia is zo ziek
Ik bedoelde meer de outtro van Redemption. Daar vind ik het in ieder geval wel vergelijkbaar.wrote:Lijkt er niet eens op.wrote:Hij is volgens mij zo goed als identiek aan Williams Syndrome - Redemption.wrote:die midintro van gaia is zo ziek
same herewrote:Lekker weertje en dan effe lekker relaxen op een fucking lekker free pack van de noisecontrollers geweldig!!
![]()
![]()
Klopt!wrote:Hij is volgens mij zo goed als identiek aan Williams Syndrome - Redemption.wrote:die midintro van gaia is zo ziek
Ik herken dezelfde "techniek" ook in Headhunterz & Noisecontrollers - The Space We Created.
The Pitcher - Enjoy The Musicwrote: One thing is killing me.. Kan iemand mij alsjeblieft vertellen in welke track die synth vanaf 3:08 in Pavelow vs The Pitcher - What you Say orgineel werd gebruikt? Hij komt me zo bekend voor maar ik kan er gewoon niet opkomen
Omdat ie bekend staat onder de naam Repesteeltje - Set U Free (een alias van Arjan)??wrote:wrote:Set U FreeWaarom kende ik die nog niet
Noop.wrote:Gaia en In The Marine!
Is Reinforce ooit ergens op gereleased dan ?
Maar wel gelektwrote:Noop.wrote:Gaia en In The Marine!
Is Reinforce ooit ergens op gereleased dan ?
2xwrote:De Noisecontrollers pakken mijn jeugd in en geven het gratis weg. Echt ik heb nog nooit zovaak kippevel gehad bij tracks als bij die oude NC tracks.