HS EP 2 tracks

Noisecontrollers - Unite (Official Defqon 2011 Anthem) (Q052D)

Label
Q-Dance Records
Catalogue number
Q052D

Source: junodownload.com

Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2015 7,968 postssince 2010
Grendiner wrote:
Maximum wrote:Valt iets met zo'n (teleurstellende) slappe kick wel onder Hardstyle? :/
Koop jij maar eens een fatsoenlijke subwoofer >.<
Ja joh, anders reageer je even op een topic van een jaar oud. >.<
A
Hardtraxxer
last seen Dec 2022 466 postssince 2011
Nando wrote: Ja joh, anders reageer je even op een topic van een jaar oud. >.<
Op zich vind ik het echt belachelijk waarom je niet zou mogen posten in een oude topic, maar dan moet het wel over het nummer gaan >.<
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2013 1,171 postssince 2011
hsgroningen wrote:Fucking mongool, gaat ie een topic bumpen van bijna 1 jaar terug.
waarom zou je dit topic trouwens gaan lezen, verveelde je ofzo?
Iets minder lomp reageren mag ook wel hoor...
Hardtraxx Veteran
last seen 9 hours ago 3,256 postssince 2009
D-Teq wrote:
hsgroningen wrote:Fucking mongool, gaat ie een topic bumpen van bijna 1 jaar terug.
Iets minder lomp reageren mag ook wel hoor...
Hmm naja, die gast gaat een topic van een jaar bumpen, DAT SLAAT TOCH OOK NERGENS OP. hahaha
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago 3,014 postssince 2011
Whaha :lol:

Hardtraxx Facebook:

Meest besproken release vandaag: Noisecontrollers - Unite (Official Defqon 2011 Anthem) (Q052D) Noisecontrollers - Unite (Official Defqon 2011 Anthem) (Q052D)
Hardtraxx Crew
last seen 5 days ago 4,900 postssince 2011
jefta21 wrote:Whaha :lol:

Hardtraxx Facebook:

Meest besproken release vandaag: Noisecontrollers - Unite (Official Defqon 2011 Anthem) (Q052D) Noisecontrollers - Unite (Official Defqon 2011 Anthem) (Q052D)
:lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020 4,894 postssince 2010
jefta21 wrote:Whaha :lol:

Hardtraxx Facebook:

Hahahaha :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025 6,265 postssince 2010
Ja las het net op twitter inderdaad, hahaha
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026 14,530 postssince 2010
Gaat een mooi feestje worden denk ik zo :thumbsup:
Nog anderhalve maand :yay:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025 6,265 postssince 2010
Ik doe ipv Defqon.1 mooi Alcatraz en Wish... 2 feestjes voor de prijs van 1 :P
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015 2,020 postssince 2011
The Skribbler wrote:Ik doe ipv Defqon.1 mooi Alcatraz en Wish... 2 feestjes voor de prijs van 1 :P
Wish is ook helemaal niet goedkoop geloof ik . dacht ook 50e . En alsnog is defqon een veel groter feest maargoed.
Hardtraxx Crew
last seen 6 hours ago 30,644 postssince 2010
emmerick wrote:
The Skribbler wrote:Ik doe ipv Defqon.1 mooi Alcatraz en Wish... 2 feestjes voor de prijs van 1 :P
Wish is ook helemaal niet goedkoop geloof ik . dacht ook 50e . En alsnog is defqon een veel groter feest maargoed.
Voor 2 dagen is het 50 euro ja.
Hardtraxxer
last seen Aug 2015 354 postssince 2010
hsgroningen wrote:
Grendiner wrote:
Maximum wrote:Valt iets met zo'n (teleurstellende) slappe kick wel onder Hardstyle? :/
Koop jij maar eens een fatsoenlijke subwoofer >.<
Fucking mongool, gaat ie een topic bumpen van bijna 1 jaar terug.
Doe nie zo stoer jonge, voorschutte. Wat kan jou het schelen wat kan jou het schelen of dit topic weer bovenaan komt te staan? Ik was gewoon ff de reacties op deze plaat aant checke, omdat ik ze destijds nooit gelezen had.

En hoezo is dat ''bumpen'' zo'n crime dan? :oh:
I
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017 4,391 postssince 2012
Grendiner wrote: Doe nie zo stoer jonge, voorschutte. Wat kan jou het schelen wat kan jou het schelen of dit topic weer bovenaan komt te staan? Ik was gewoon ff de reacties op deze plaat aant checke, omdat ik ze destijds nooit gelezen had.

Mensen bekijken dit topic om de nieuwste releases of aankomende releases te bekijken, niet die van een jaar terug!
Hardtraxxer
last seen Aug 2015 354 postssince 2010
iMark wrote:
Grendiner wrote: Doe nie zo stoer jonge, voorschutte. Wat kan jou het schelen wat kan jou het schelen of dit topic weer bovenaan komt te staan? Ik was gewoon ff de reacties op deze plaat aant checke, omdat ik ze destijds nooit gelezen had.

Mensen bekijken dit topic om de nieuwste releases of aankomende releases te bekijken, niet die van een jaar terug!
Okee! Sorry mensen :thumbup:
Donateur
last seen Aug 2024 15,013 postssince 2010
hsgroningen wrote: Fucking mongool, gaat ie een topic bumpen van bijna 1 jaar terug.
Jij mist anders ook zat hersencellen. :P
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2013 1,535 postssince 2011
iMark wrote:

Waar is die ''Nieuwe tracks'' sectie dan voor? ... Niet zo huilie huilie doen als hij boven aan staat hoor. Who gives a fuck, goddamn...
I
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017 4,391 postssince 2012
Elexz wrote:
iMark wrote:

Waar is die ''Nieuwe tracks'' sectie dan voor? ... Niet zo huilie huilie doen als hij boven aan staat hoor. Who gives a fuck, goddamn...
Ben jij godverdomme blind ofzo? NIEUWE!!!!! N I E U W E. Dus zoals aangegeven, niet die van een jaar terug!
Hardtraxx Elite
last seen Sep 2026 2,639 postssince 2011
Kan een mod hier een slot op mieteren?

Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago