denk dat deze tracks al te vaak gedraait en gehoort zijn, empire vind ik niet zo speciaal maar wel leuk voor de collectie, Jaydee vind ik daar integen nogsteeds vet dus die ga ik lekker kapot draaien hier achter me pc'tje, alleen niet echt meer op feesten 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 2 tracks
Noisecontrollers & Toneshifterz - Jaydee/Empire Of The Sun (FUS065-5)
- Label
- Fusion Records
- JaydeeYouTube
- Empire Of The SunYouTube
-
PHardtraxxer
- 174 posts member since 2009
- last seen Jul 2012
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Empire Of The Sun heb ik nou ook al redelijk vaak geluisterd, maar op een of andere manier verveelt die niet. Jaydee vind ik ook lekkere track, dus kijk zeker uit naar deze release!
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Ik vind ze ook wel lekker. Ze zijn niet echt hard ofzo maar toch pakken ze me op 1 of andere manier
Beide goede nummers, niet naar geluisterd voor de hardbass cd btw

Snap niet dat mensen Jaydee niks vinden, vind hem juist vet! 
Jaydee is even goed als empire, no offensewrote:Snap niet dat mensen Jaydee niks vinden, vind hem juist vet!
-
SHardtraxx Addict
- last seen Feb 2015
ik vind hem ook wel lekker:) maar iedereen heeft zo zijn smaak he;)wrote:Snap niet dat mensen Jaydee niks vinden, vind hem juist vet!
-
PHardtraxxer
- 155 posts member since 2009
- last seen Jan 2018
Vind Empire of the Sun best een lekker plaatje hoor 
-
PHardtraxxer
- 174 posts member since 2009
- last seen Jul 2012
5 maart staat nu op freaky! 
-
SHardtraxx Addict
- last seen Feb 2015
t werd ook wel tijd. Want ik heb hem al behoorlijk vaak gehoord via de hardbass cd's.
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Same here.wrote:t werd ook wel tijd. Want ik heb hem al behoorlijk vaak gehoord via de hardbass cd's.
Jaydee is wel vet eigenlijk
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Die melodietjes zijn echt met uitstek categorie slappe hap, komt helemaal geen gevoel uit
3/10 voor deze release
3/10 voor deze release
-
SHardtraxx Addict
- last seen Feb 2015
heb hem nu weer eens opstaan. Vooral die vocals van jaydee doen het hem!
blegh jaydee
toneshifterz vind ik over het algemeen zoiezo niks alleen de laatste tijd begint het gelukkig beter te worden. Empire of the sun is wel een lekker plaatje.
De laatste tijd......... 2 releases hebben ze gehad ofzo?????wrote:blegh jaydeetoneshifterz vind ik over het algemeen zoiezo niks alleen de laatste tijd begint het gelukkig beter te worden. Empire of the sun is wel een lekker plaatje.
-
QHardtraxxer
- 114 posts member since 2009
- last seen Apr 2011
Niet veel meer..
I prefer jaydeeeeee lol.
deze is al released toch?
op vinyl?
op vinyl?
Gaat wel, niet echt platen waar die nou heel fijn. Te happy vindt ik, NC is toch beter met platen als Crump e.d...
Vind het leuke platen maar heb het idee dat ze meer van de hand van Toneshifterz komen dan van Noisecontrollers, vind het wat happy 
Dit is wel hardstyle dat erg dicht bij popmuziek ligt imo, maar op een betere manier dan bijv. Showtek vaak doet. Liever blije, cheesy, maar catchy melodieen, dan al die 'hardstyle, laa-di-fucking-daa' teksten enzo.
Niet mee eens. Vind dit 1 van de walgelijkste releases ooit.wrote:Dit is wel hardstyle dat erg dicht bij popmuziek ligt imo, maar op een betere manier dan bijv. Showtek vaak doet. Liever blije, cheesy, maar catchy melodieen, dan al die 'hardstyle, laa-di-fucking-daa' teksten enzo.
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Nou nou walgelijke release? het is niet een top release maar zo slecht is het ook weer niet.