Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 45 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Single

Noisecontrollers - The Source Code Of Creation (Qlimax 2014 Anthem) (Q104)

Label
Q-Dance Records
Catalogue number
Q104
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 12 minutes ago
Hij heeft ook wel wat weg van Weekend Warriors :P
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
:worship:

Top anthem.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
3:22 met die kicks en dat koor is beestachtig vet.
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Ik mis alleen die mega dikke kickswitch in het eerste stuk (LQ live gefilmde Youtube filmpje @01:04) dus ik denk dat dit een short edit is voor de trailer! ^^
Last edited by Maximum on 26 Oct 2014 15:42, edited 1 time in total.
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 7 days ago
Hijs vet :loving:
Hardtraxx Addict
1008 posts member since 2010
last seen Apr 2015
Break :worship: Echt een episch gevoel, iets wat ik wil in anthem. Vind ook de melodie heel erg vet, lang geleden dat ik echt kippenvel kreeg bij een melodielijn. NC kicks ben ik alleen sinds z'n laatste album geen fan meer van, vind ze hier ook niet echt lekker klinken.

De tweede climax had van mij niet gehoeven, past niet echt bij de rest en het neigt me te veel naar de huidige raw, vind het te lomp. Qua sfeer in ieder geval wel veruit het beste Qlimax anthem sinds Next Dimensional World.
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Vette anthem, maar bij de 1ste climax zijn de kicks volledig verkeerd gepitched.. Alle kracht uit de kick is weg, klinkt alsof je bass eq helemaal leeg draait.
B
Wat. Een. Anthem :worship:
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Leuk, tot de lead erin komt, dan niks meer aan.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
bloemkool wrote:Wat. Een. Anthem :worship:
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Melo is vrij random, deed me niks totdat die tweede kick erin kwam :D
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Meh, is toch wel een erg vette plaat. Maar niet echt een Qlimax anthem. Het lijkt of er Qlimass wordt gezegd voor de 1ste climax. 2de climax daarintegen is mega vetjes, als de eerste nou ook zo'n climax had was het wel een lekker anthem geweest.
M
Hardtraxxer
852 posts member since 2012
last seen Nov 2018
Wat een heerlijk anthem. Beste anthem in jaren imo. Die choirs geven me telkens kippenvel :loving:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Heel erg vet anthem! Sfeer wordt perfect uitgezet en alles werkt prima!
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
De melodie is echt ontzettend lekker!! Kicks zijn oke, behalve wanneer ze in de climax beginnen te pitchen. Vind die breaks eigelijk best het tempo uit de plaat halen, maar zorgen wel voor heel veel sfeer. Vind het eigenlijk wel een geslaagd anthem, maar doet me niet zo veel als bijvoorbeeld een Ctrl.Alt.Del.

EDIT: heb hem nu een flink aantal keren opgezet; hij is toch wel echt ontiegelijk dik zeg :worship: Veruit het beste anthem sinds Technoboy
Last edited by wootum on 26 Oct 2014 20:56, edited 2 times in total.
Hardtraxxer
739 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
:drool:
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Wtf ik mis ook de derde doorlopende climax? Die vond ik dus echt heeeel erg vet :/ Verder is 147 bpm heel raar, is de intro echt een heel stuk minder zonder het transformation gedeelte en is de outro wel heel vet maar is die ook nog niet te horen. Als dit allemaal even gefixt wordt is het voor mij toty.
Hardtraxxer
238 posts member since 2014
last seen Jan 2018
Sorry doet me niks.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Wat een verschrikking met die dubstep sounds. Vreselijke (pitch)kicks. Nog slechter dan die van vorig jaar. :sick: :sick: :sick:
Hardtraxx Addict
1360 posts member since 2014
last seen Aug 2022
Ik vind de sounds in de intro heel vet en mysterieus, vind de mid-intro ook wel erg lekker (juist die gepitchte kicks), zit een goede drive in.. Dan de break :yay: Hele fijne sfeer.

De melodie in de climax vind ik te vrolijk. Kicks missen ook wat kracht, maar het wordt allemaal goed gemaakt in dat laatste stukje met dat koor dat door die climax heen komt, wat vet! :woot:

Al met al een album wat gewoon goed in elkaar zit, originele sounds en met name in de break en de outro een in mijn ogen een echte Qlimax-sfeer.. Ik ben er blij mee :)
Hardtraxx Addict
1424 posts member since 2009
last seen Aug 2017
Maestro N wrote:Break :worship: Echt een episch gevoel, iets wat ik wil in anthem. Vind ook de melodie heel erg vet, lang geleden dat ik echt kippenvel kreeg bij een melodielijn.

De tweede climax had van mij niet gehoeven, past niet echt bij de rest en het neigt me te veel naar de huidige raw, vind het te lomp. Qua sfeer in ieder geval wel veruit het beste Qlimax anthem sinds Next Dimensional World.
dit dus, wat een sfeer zit er in die hele track! :thumbsup:
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Wat een sounddesign.. Bas bewijst hier overduidelijk tot de allerbeste producers te horen. Toch vind ik de melodie helemaal niet passen bij Qlimax. Voor mij meer een Decibel Anthem oid.
S
Wat een held! :worship: Heerlijke plaat. Kicks in de 2e climax echt top. En die dubbstep stukjes :cry: :drool: :loving:
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Al geeft het niet helemaal de sfeer en het thema van Qlimax weer, het is een ontzettend goede mainstream track! :D
Hardtraxxer
105 posts member since 2013
last seen Sep 2017
Analoxx wrote:Wat een sounddesign.. Bas bewijst hier overduidelijk tot de allerbeste producers te horen. Toch vind ik de melodie helemaal niet passen bij Qlimax. Voor mij meer een Decibel Anthem oid.
melodie vind ik ook een beetje los staan van de rest van het nummer kwa sounds, als ik heel kritisch ben :P

Maar wat een track! :worship: