Wat geweldig weer, wat kan die man toch gruwelijke muziek maken
Deze man behoord tot de top van deze aardkloot
Deze man behoord tot de top van deze aardkloot
Hmm ik wel, zeker weer met die Qlimax stem erbij die ook daadwerkelijk 'Qlimax' zegt,wrote:Leuke plaatmaar krijg er geen Qlimax anthem gevoel bij.
Ik hoop toch dat je dit geen doorsnee plaat vindt. Ongelofelijk goed zegwrote:Laatste qlimax anthem wat echt blijft hangen is Next dimensional world. Alles daarna anthems daarna zijn doorsnee platen.
wrote:Ik hoop toch dat je dit geen doorsnee plaat vindt. Ongelofelijk goed zegwrote:Laatste qlimax anthem wat echt blijft hangen is Next dimensional world. Alles daarna anthems daarna zijn doorsnee platen..
View on Facebookwrote:Topic kan wel weer dicht? Tenminste, geen sample meer beschikbaar
Nature of Our Mind?wrote:Laatste qlimax anthem wat echt blijft hangen is Next dimensional world. Alles daarna anthems daarna zijn doorsnee platen.
Die was ook eerder hè. Maar inderdaad een dikke plaat.wrote:Nature of Our Mind?wrote:Laatste qlimax anthem wat echt blijft hangen is Next dimensional world. Alles daarna anthems daarna zijn doorsnee platen.
Die vind ik persoonlijk enorm vet.
Amaii potdorie je hebt gelijkwrote:Next Dimensional World was 2008, Nature Of Our Mind 2009.Ik vind de Qlimax anthems altijd een leuk sfeertje hebben. Het moet niet duister zijn imo, vind dat mysterieuze veel fijner.
No Way Back was ook vet hoorwrote:Nature of Our Mind?wrote:Laatste qlimax anthem wat echt blijft hangen is Next dimensional world. Alles daarna anthems daarna zijn doorsnee platen.
Die vind ik persoonlijk enorm vet.
kan niet vaak genoeg herhalen hoe goed ik het Psyko Punkz anthem van 2 jaar terug vondwrote:Super vet! Vind bijna alle anthems tot nu toe wel vet.. behalve Immortal essence en Alternate reality waren niet anthem waardig vind ik ..