Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01The Game (Pro Mix)
- 02The Game (Edit)
Wat blijft deze melodie toch diep in je hoofd zitten 
Misschien voor de live act in elkaar geknipt om zo meer te kunnen laten horen;)wrote:Ja echt lekker zeg, die melodiepitch![]()
Enige nadeel is dat de climax wat aan de korte kant is. Outro ook lekker
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Inderdaadwrote:Wat blijft deze melodie toch diep in je hoofd zitten
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Wat een baas is het toch.
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
intro kicks luisteren niet zo fijn weg. 
Haha wtf offbeat kicks in de mid. Klinkt nog niet eens heel beroerd eigenlijk.
Climax is top.
Climax is top.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Klinkt vrij standaard NC, verder een leuk plaatje 
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
Ben benieuwd hoe die kicks live gaan. Ik vind ze thuis eigenlijk niet zo heel erg fijn.
Deze moet ik nog wat vaker opzetten. Op het eerst gehoor doet hij me nog niet zo heel veel.
Deze moet ik nog wat vaker opzetten. Op het eerst gehoor doet hij me nog niet zo heel veel.
Belachelijk vet en live zo heerlijk
Noisecontrollers is gewoon de Hardstyle God 
Zo dan
live gaat ie pas hard, in hq is het nog beter.
-
S
Heel fijn plaatje, heeft wel wat weg van The Source Code Of Creation en met name de intro.
Ik wil dit ook nog wel eens live horen (Hard Bass voor het laatst)
Klinkt stevig en melodieus
Ook geen moeite met de introkick trouwens.
Intro kick is live ook geen probleem, alleen voor thuis luistert het niet super lekker weg. De melodie natuurlijk wel!wrote:Ik wil dit ook nog wel eens live horen (Hard Bass voor het laatst)Klinkt stevig en melodieus
Ook geen moeite met de introkick trouwens.
Verschrikkelijke kicks in de intro en ze pitchen ook ontiegelijk lelijk in de climax. Melodie is wel goud, maar dankzij de kicks zal ik deze niet snel weer opzetten.
Lekker nummer. Kicks bij intro passen niet echt, maar stoor ik me niet vreselijk erg aan.
Jammer dat na de Climax ze wel degelijk het nummer verpesten, naja dan maar voor de climax door zappen.
Jammer dat na de Climax ze wel degelijk het nummer verpesten, naja dan maar voor de climax door zappen.
Ben hier ook niet echt fan van. Intro kicks zijn apart, maar denk dat ik daar wel aan kan wennen. Melo an sich is wel leuk, maar hij gaat mijn inziens veel te hoog in de climax op 2:52. Dat is iets waar ik minder aan kan wennen en wat het voor mij al behoorlijk verpest. Kicks ben ik daarnaast ook niet helemaal tevreden over, die pitchen ook best raar. Vind daarnaast dat er niet echt samenhang in de plaat zit.