Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
-
DHardtraxxer
- 146 posts member since 2013
- last seen Nov 2016
heeeeeerlijk stijltje 
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Vet hoor! Klinkt al stukken harder dan het wannabe raw gebeuren van Kronos en dat soort namen.
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Lekkah!!! Duurde weer te lang nieuwe track van NC, maar bevalt weer prima
Klopt het nou dat ze uit elkaar gaan?
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Nee het was een late 1 Aprilgrap, check hun video even op youtube.
Die mid
Heerlijke track ook.
Zou fijn zijn als er achter 'TBA7' bijvoorbeeld '(Wake Up)' komt te staan. En dat bij alle TBA's van NC om ze goed uit elkaar te kunnen houden
Zou fijn zijn als er achter 'TBA7' bijvoorbeeld '(Wake Up)' komt te staan. En dat bij alle TBA's van NC om ze goed uit elkaar te kunnen houden
JAAAA, dit wil je toch horen
In 1 klap weer precies het stijltje te pakken dat ik zo heb leren waarderen van Noisecontrollers vroegah
In 1 klap weer precies het stijltje te pakken dat ik zo heb leren waarderen van Noisecontrollers vroegah
Ik snap niet dat mensen uit al die rips zoveel op kunnen maken. Een melodie kun je nog wel horen, maar wat betreft het overige deel van de tracks, valt hier bar weinig uit op te maken.
Het is natuurlijk ook een mogelijkheid dat een deel van de mensen op Qlimax is geweestwrote:Ik snap niet dat mensen uit al die rips zoveel op kunnen maken. Een melodie kun je nog wel horen, maar wat betreft het overige deel van de tracks, valt hier bar weinig uit op te maken.
Klonk vannacht erg lekker. Het heeft even geduurd dat ze weer wat nieuws hebben laten horen, maar wat ze hebben laten horen klonk erg goed.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
hardest track?
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
Hier krijg je toch spontaan een glimlach van! 
-
CHardtraxx Addict
- last seen Aug 2016
wrote:Nee het was een late 1 Aprilgrap, check hun video even op youtube.
Zal het even checken indd
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Van alle markten thuis 
-
J
Duurde te lang?wrote:Lekkah!!! Duurde weer te lang nieuwe track van NC, maar bevalt weer prima![]()
Ze gooien even 7 onbekende tracks in hun set plus edits, plus remix van Kasparov, plus remix bass modulators en dan zijn die 3 nieuwe tracks van afgelopen DefQon nog niet eens gedraaid
Boven dat ook nog even dat alles gewoon kwaliteit heeft... Diep respect.
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
wrote:Van alle markten thuis
wrote:Wat een portie drive zeg![]()
wrote:Hier krijg je toch spontaan een glimlach van!
Dit somt mijn mening hierover wel op, wat een drive en enorm fijne screeches. Als ik de kick zo ongeveer goed inschat is die ook enorm bruutwrote:heeeeeerlijk stijltje
In de liveset klinkt dit al heerlijk! 
-
THardtraxxer
- 142 posts member since 2011
- last seen Dec 2013
Welke 4 nieuwe tracks van afgelopen DefQon? Heb je daar een linkje van? Of bedoelde je de track met Waverider?wrote:Duurde te lang?wrote:Lekkah!!! Duurde weer te lang nieuwe track van NC, maar bevalt weer prima![]()
Ze gooien even 7 onbekende tracks in hun set plus edits, plus remix van Kasparov, plus remix bass modulators en dan zijn die 3 nieuwe tracks van afgelopen DefQon nog niet eens gedraaid.
Jezus, deze is ook al zo dik, zoals ik het nu hoor in ieder geval.
Hopen dat die kicks in HQ ook lekker klinken
-
RHardtraxx Newbie
- 40 posts member since 2013
- last seen Jul 2025
Heerlijk hoor!
-
J
Ik zei 3 en dat zijn er idd 2 + die met waverider. Staan hier allemaal al ergens.wrote:Welke 4 nieuwe tracks van afgelopen DefQon? Heb je daar een linkje van? Of bedoelde je de track met Waverider?wrote:Duurde te lang?wrote:Lekkah!!! Duurde weer te lang nieuwe track van NC, maar bevalt weer prima![]()
Ze gooien even 7 onbekende tracks in hun set plus edits, plus remix van Kasparov, plus remix bass modulators en dan zijn die 3 nieuwe tracks van afgelopen DefQon nog niet eens gedraaid.
-
CHardtraxx Addict
- last seen Aug 2016
Haha ja dat ook juist het vette van de Set! maar dan heeft het nog wel ff geduurt voordat we weer wat van ze hebben gehoordwrote:Duurde te lang?wrote:Lekkah!!! Duurde weer te lang nieuwe track van NC, maar bevalt weer prima![]()
Boven dat ook nog even dat alles gewoon kwaliteit heeft... Diep respect.
Ik krijg sowieso geen genoeg van Nc hoe meer hoe beter
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Je hoort toch of een plaat je aanspreekt of niet.wrote:Ik snap niet dat mensen uit al die rips zoveel op kunnen maken. Een melodie kun je nog wel horen, maar wat betreft het overige deel van de tracks, valt hier bar weinig uit op te maken.