Remix van niveau, lekker 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Jack Of Sound, wat een plaatje zeg! Vond de plaat na Kaylees Nightmare wat minder, maar deze is weer helemaal top!
Dikke melodie, heerlijke kicks, tempo = kwaliteit 
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Damn, hoe het kan weet ik niet, maar ik had eroverheen gekekenwrote:Dit is pretty HQ vrind... Wat heb je nog meer nodig dan?wrote:Het origineel is echt een waanzinnig goede, typisch, Pollen track. Maar hier kan ik echt niks uit op maken. Even op HQ wachten, want de interesse is er zeker.
Maar een heerlijke plaat heeft JOS er van gemaakt, nóg beter dan het origineel
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
echt vette remix

Ieder jaar is er 1 melodische plaat die alle andere melodische platen kilometers wegblaast. Vorig jaar was dat Everything Starts en nu is het deze remix. 
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 12 days ago
Niet gedacht dat het zou lukken, maar deze remix is echt beter dan het origineel
Wat een geweldige plaat.
Wat een geweldige plaat.
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
wrote:wauw wat een remix zeg
Behalve die vocals herken ik echt niks uit het origineel. Op zich een lekker nummer maar het origineel blijft onovertroffen voor mij, wat een heerlijk en ook ondergewaardeerd nummer is dat.
Zeldzaam goede kicks uit Fusion
Vette plaat.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Mid-in/outro zijn wel vet, de rest vind ik dan weer niks.wrote:Behalve die vocals herken ik echt niks uit het origineel.
Hele fijne remix, maar het origineel blijft er nog steeds met kop en schouders bovenuit steken. Misschien omdat het origineel toch het geweldige gevoel mee brengt dat ik in die tijd had, toen alle hardstyle nog mooi was. 
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Wauw, dit is echt een remix van niveu! Echt een vette remix!

-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Mid intro en outro
Climax spreekt me minder aan.
Idd, gelukkig niet het niveau van je nederlands..wrote:Wauw, dit is echt een remix van niveu!
OT: Heerlijke track van JoS, wat een baas is het ook
-
I
Wat een heerlijke remix, staat al de hele dag op repeat bij mij 
Snap niet waarom iedereen dit zo vet vindt. Hij is oké maar niet meer dan dat.
-
N
Ik snap niet wat men hier aan vindt. Die kicks zijn me toch belabberd. Verder moet hij niet teveel pielen met die melodie, want een paar simpele geluidjes en een vette kick is veel beter dan dit. Waardeloze plaat. Zo heb je altijd van die eendagvliegjes die een paar goede platen maken, om vervolgens helemaal weg te zakken.
climax is niet m'n ding, maar toch wel een vette remix. 
Deze verdient wel een tweede reactie. Heerlijk gewoon, Chris is een held. Die langzaam omhoog pitchende kick ook. 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
wrote: Die langzaam omhoog pitchende kick ook.