Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Cover: Noisecontrollers - Surge Of Power EP Part 2 (FUS057-5)
HS EP 4 tracks

Noisecontrollers - Surge Of Power EP Part 2 (FUS057-5)

Label
Fusion Records
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Vannochtend al gekocht en op mijn iPod gezet. Vanavond in de trein eens aan een goede luistersessie onderwerpen.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Promises is echt geweldig, eigenlijk beter als Addictive Fantasy. Vooral de intro vind ik heerlijk.
Die andere 2 kunnen mij echt niks doen, vooral Unbroken vind ik een oninteressant plaatje.
J
Hardtraxx Elite
2259 posts member since 2009
last seen Jan 2013
ik heb juist het gevoel dat die intro niet klopt bij promises
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
ik vind ze best moeilijk in te mixen :huh:
R
Hardtraxx Newbie
23 posts member since 2009
last seen Nov 2012
Promises :worship:
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Allemaal gehaald:D!

Promises: Beetje rare intro, niet echt mijn stijl, maar super goede break + heeeeeerlijke qlimax :) !
Unbroken: Lekkere intro + lekkere qlimax, gewoon lekker nummertje :) !
Addictive Fantasy: Mwoah.. intro, goede break en heeeeerlijke qlimax :) !
Confucious: Lekkere intro, de qlimax boeit me niet zo heel erg eigenlijk en die outro is TE hard :woot: :) !
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
je weet dat qlimax een feest is he xD

het is Climax :nono: :P
Hardtraxx Addict
1200 posts member since 2009
last seen Aug 2011
Damn ik weet tussen Part 1 en Part 2 niet welke ik nu beter vind :loving:

Confucius, heel raar, maar door dat zinnetje: message.... from Confucius.. ben ik er helemaal verliefd op :love:
Hardtraxx Beheerder
6138 posts member since 2008
last seen 1 hour ago
Al het getroll en wat daarop volgde is verwijdert. En uw stemmen zijn gehoord ;)
XtD wrote:Hardtraxx gaat er echt keihard op achteruit, al maanden lang, doordat er niet gewoon stevig wordt ingegrepen.
Hier wil ik even op reageren...

Je kan ons al enorm helpen door berichten te melden, zo zien wij beter waar er gekloot wordt zodat wij er wat aan kunnen doen. Een bericht melden kan rechtsonder ieder bericht met een klik op het volgende icoon:Image
Meld gewoon zoveel mogelijk waarvan jij denkt dat het tegen het beleid in gaat. Want volgens mij snappen sommigen niet echt dat, als je deze website wilt gebruiken, je gewoon aan ons beleid (onze voorwaarden) dient te houden, want anders willen we je hier niet. Simple as that, en houdt het gezellig voor iedereen :)

Reageren op dit bericht of andere zaken anders dan Noisecontrollers - Surge Of Power EP Part 2 kan via PM.

Ontopic! :clap:
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Toch draai ik deze platen nog regelmatig ^^ De Noisecontrollers van toen luister ik namelijk vele malen liever dan de NC van nu. De kicks waren toen beter en nu slechter. Stukken minder dubstep invloeden in de tracks van toen. Goh wat was het een heerlijke tijd.