Wie john???wrote:br33z4h:')
Tracklist · 2 tracks
- 01Noisecontrollers - Summer In The City (Part I) (FREE release)
- Noisecontrollers - Summer In The City (Part II) (kost gewoon credits)YouTube
M
Hardtraxxer
last seen Oct 2015
605 postssince 2009
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
3,957 postssince 2010
Part 2 toch iets vetter dan Part 1, toch beide zeker dik
. En leuk weer die harde NC kick in de intro en de outro van Part 1
M
Hardtraxxer
last seen Oct 2015
605 postssince 2009
Hahaha sorry zal het niet weer doen goed?wrote:wrote:Wie john???wrote:br33z4h:')
![]()
Need to say more?
Bij Dance-Tunes zie je nu alleen nog maar Part II en Official Decibel Anthem. Zou Part I dan de officiele zijn, hoe zou het in elkaar zitten?
Dat neem ik aan van welwrote:Bij Dance-Tunes zie je nu alleen nog maar Part II en Official Decibel Anthem. Zou Part I dan de officiele zijn, hoe zou het in elkaar zitten?
S
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2015
1,376 postssince 2009
Nummer 1 is meer een anthem gevoel ja. 2 is wat harder en vind ik persoonlijk toch beter:)wrote:Dat neem ik aan van welwrote:Bij Dance-Tunes zie je nu alleen nog maar Part II en Official Decibel Anthem. Zou Part I dan de officiele zijn, hoe zou het in elkaar zitten?Nr 1 heeft veel meer een anthem gevoel ook
J
Hardtraxxer
last seen Jun 2026
681 postssince 2009
Dit is gewoon een hele lekkere release van de Noisecontrollers.
Part 1 is egt een goede anthem, lekker zomer gevoel, veel beter dan de defqon anthem.
Part 2 inderdaad wat harder, maar dat is zeker niet slecht, allebei de tracks zijn egt goed 9/ 10 voor beide
Part 1 is egt een goede anthem, lekker zomer gevoel, veel beter dan de defqon anthem.
Part 2 inderdaad wat harder, maar dat is zeker niet slecht, allebei de tracks zijn egt goed 9/ 10 voor beide
Leuk die free release! Ik zal er zo even naar luisteren
.
Hmm, eerder al gezegd dat ik het hele vette tracks vind, maar... ik heb ze nu beide zo'n 6 keer gehoord en ze beginnen wat te vervelen? Dat heb ik niet vaak, zo snel. Jammer...
B
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2017
13,722 postssince 2008
Nummer staat al 2 dagen non stop aan in men auto en ik Flip nog achter het stuurwrote:Hmm, eerder al gezegd dat ik het hele vette tracks vind, maar... ik heb ze nu beide zo'n 6 keer gehoord en ze beginnen wat te vervelen? Dat heb ik niet vaak, zo snel. Jammer...
hahaha kijk maar uit dat je geen ongeluk veroorzaakt danwrote:Nummer staat al 2 dagen non stop aan in men auto en ik Flip nog achter het stuurwrote:Hmm, eerder al gezegd dat ik het hele vette tracks vind, maar... ik heb ze nu beide zo'n 6 keer gehoord en ze beginnen wat te vervelen? Dat heb ik niet vaak, zo snel. Jammer...
politie agent: waarom reed u zo?
Bart: Meneer, ik ging compleet los in de auto, die track van de nosiecontrollers is de
politie: laat is horen dan...
zet NC aan... Politie agent:
B
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2017
13,722 postssince 2008
Haha!wrote: hahaha kijk maar uit dat je geen ongeluk veroorzaakt dan
politie agent: waarom reed u zo?![]()
Bart: Meneer, ik ging compleet los in de auto, die track van de nosiecontrollers is de![]()
heb beetje grote fantasie
naja op feesten heb ik genoeg vrouwlijke politie agenten zien feestenwrote:Haha!wrote: hahaha kijk maar uit dat je geen ongeluk veroorzaakt dan
politie agent: waarom reed u zo?![]()
Bart: Meneer, ik ging compleet los in de auto, die track van de nosiecontrollers is de![]()
heb beetje grote fantasie
Binnekort zie je me Feesten met alleen maar Politieagenten!
naja op feesten heb ik genoeg vrouwlijke politie agenten zien feesten
[/quote]

Op discogs staat ie als official anthem dus zal wel zo zijn he, wat een gruwelijke platen
Part 1 is dikke zomerhit, geef ik een 10
Part 2 beetje regular track van Noisecontrollers maar daarom zeker niet minder, een 9
Tot nu toe beste release voor mij van dit jaar
Edit: Als je het niet gelooft : http://www.discogs.com/Noisecontrollers ... se/2325167
Part 1 is dikke zomerhit, geef ik een 10
Part 2 beetje regular track van Noisecontrollers maar daarom zeker niet minder, een 9
Tot nu toe beste release voor mij van dit jaar
Edit: Als je het niet gelooft : http://www.discogs.com/Noisecontrollers ... se/2325167
Discogs is door gebruikers aan te passen, dus die informatie klopt niet altijd 100%.
En als B2S en Noisecontrollers het zelf melden, plus dat Dance-Tunes; het eerste verkooppunt; dit aangeeft zal er toch wel iets van waarheid in zitten..
En als B2S en Noisecontrollers het zelf melden, plus dat Dance-Tunes; het eerste verkooppunt; dit aangeeft zal er toch wel iets van waarheid in zitten..
Mja, maar je mag er van uit gaan als alle bronnen dit melden dat dit het anthem is 
R
Hardtraxxer
last seen Jun 2023
73 postssince 2009
Het staat simpelweg op de cover (Official Decibel Anthem 2010) dus lijkt me een duidelijke zaak 
Luister ik andere samples dan jullie?
Ik vind part 1 echt happy hardstyle
, net als spacer en attack again
en part 2 is weer zo'n 13 in een dozijn plaatje met decibel vocals
En laat eens iemand het anthem maken die nog wel creatief kan zijn...
Ik vind part 1 echt happy hardstyle
en part 2 is weer zo'n 13 in een dozijn plaatje met decibel vocals
wrote:Luister ik andere samples dan jullie?
Ik vind part 1 echt happy hardstyle, net als spacer en attack again
en part 2 is weer zo'n 13 in een dozijn plaatje met decibel vocals![]()