Ditwrote:Wat een belachelijk vette plaat is dit geworden zeg!!![]()
Dit heeft voor mij alles wat Hardstyle moet hebben.
De hardheid in de midintro met die heerlijke kicks, en het euforische met de 2 climaxen!
T.O.T.Y
Wordt er zelfs een btje geil van
Ditwrote:Wat een belachelijk vette plaat is dit geworden zeg!!![]()
Dit heeft voor mij alles wat Hardstyle moet hebben.
De hardheid in de midintro met die heerlijke kicks, en het euforische met de 2 climaxen!
T.O.T.Y
Exact dit. Ik kan gewoon niks met deze plaat.wrote:Doet me nogsteeds niks, na een aantal keer luisteren vind ik hem nogsteeds saai en standaard, niet verwacht bij een NC plaat, maar het is niet anders.
Als je dacht alles gelezen te hebben op HT. Keeeerrrl doe ff normaal.wrote:Wordt er zelfs een btje geil van![]()
Bij veel lukt dit sws nietwrote:Sta je daar met een boner als NC deze plaat draait
noisecomtrollerswrote:Sta je daar met een boner als NC deze plaat draait
Bij wijze van spreken was hetwrote:Als je dacht alles gelezen te hebben op HT. Keeeerrrl doe ff normaal.wrote:Wordt er zelfs een btje geil van![]()
zitje net in iemands nekwrote:Sta je daar met een boner als NC deze plaat draait
Hij heeft het ook niet over zichzelf. Er staat wordT.wrote:Bij wijze van spreken was hetwrote:Als je dacht alles gelezen te hebben op HT. Keeeerrrl doe ff normaal.wrote:Wordt er zelfs een btje geil van![]()
Wel erg leeg verder, gewoon een showcase van die nieuwe kick. Op zich wel lekker maar gaat me live denk wel snel vervelen.wrote:Die mid intro kicks, daar hou ik van! Hoop dat meer euforische producers hier een voorbeeld aan gaan nemen.
Dat werd ook eens tijd.wrote:Kan deze eindelijk waarderen.