Active topics in Tracks

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Cover: Noisecontrollers - So High
HS Single

Noisecontrollers - So High (DIGI011)

Label
Digital Age
Catalogue number
DIGI011

Source: twitter.com

Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 16 days ago
thedominator wrote:
Lyst wrote:View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube

Zo maar wat hardtrance tracks
Het is ook altijd hetzelfde met jou he. :D
Ik denk dat je beter gewoon geen hardstyle meer moet luisteren, want ik zie geen positieve reacties meer van jou over hardstyle ;)

Ontopic: Heerlijke gevoelsplaat! :worship:
Kap lekker eens met dat gezeik, hij heeft een eigen mening, ventileert hij op dit open forum, dus waarom zou hij die niet mogen geven?
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
urbandesigner wrote:
thedominator wrote:
Lyst wrote:View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube

Zo maar wat hardtrance tracks
Het is ook altijd hetzelfde met jou he. :D
Ik denk dat je beter gewoon geen hardstyle meer moet luisteren, want ik zie geen positieve reacties meer van jou over hardstyle ;)

Ontopic: Heerlijke gevoelsplaat! :worship:
Kap lekker eens met dat gezeik, hij heeft een eigen mening, ventileert hij op dit open forum, dus waarom zou hij die niet mogen geven?
Idd, zijn mening, zijn smaak, mag wel is gekapt worden met dat gebash op Lyst, omdat hij een eigen mening heeft -.-

OT: Hele dikke track, als ik thuis ben gelijk even aanschaffen! Without Muney :$
I
Ja eindelijk :thumbsup:
D
:loving:
Q
Hardtraxxer
150 posts member since 2011
YES YES YES :bomb: (L)
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
:love: :love:

I'm sooooo high!!
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
hier komt zo een videoclip van online op hun youtube kanaal.
Hardtraxxer
874 posts member since 2011
last seen Jun 2026
:loving:
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 5 hours ago
Janine wanneer komt er weer is een clip waar jij NIET in zit? :P
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Gaaf zeg :)
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Mooi mooi :drool:
A
Henk-Jan wrote:Janine wanneer komt er weer is een clip waar jij NIET in zit? :P
Op de dag dat MC FLO niet meer in aftermovies voorkomt? :P
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
prima clip, prima nummer :cool:
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 12 days ago
Ik dacht, chill een verassing vnv(stond op fb) komt er een videoclip -_-, ik dacht echt een lijst met unreleased nummers die bij de release komen ofzo. :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
jaron123 wrote:Ik dacht, chill een verassing vnv(stond op fb) komt er een videoclip -_-, ik dacht echt een lijst met unreleased nummers die bij de release komen ofzo. :thumbdown:
Komen er al een aantal met de release van het album ;)
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 12 days ago
Lyst wrote:Na al dat in de hemel geprijs toch even luisteren, maar ik snap niet wat hier zo geweldig aan is. Happy Hardcore achtige vocalen, zo maar een trance melodietje en kicks die goed hoog gaan. Dan vind ik Pillars Of Creation toch echt 10x sterker.
Dit dus.
S
Hardtraxx Addict
1376 posts member since 2009
last seen Feb 2015
jaron123 wrote:Ik dacht, chill een verassing vnv(stond op fb) komt er een videoclip -_-, ik dacht echt een lijst met unreleased nummers die bij de release komen ofzo. :thumbdown:
Ze zeiden idd vanavond! Die videoclip kwam 's middags... Maargoed wss gaat het idd om de videoclip
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 26 days ago
Niet echt een bijzondere video, had net zo goed de aftermovie van xq kunnen zijn.
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
Uberhout wrote:
Lyst wrote:Na al dat in de hemel geprijs toch even luisteren, maar ik snap niet wat hier zo geweldig aan is. Happy Hardcore achtige vocalen, zo maar een trance melodietje en kicks die goed hoog gaan. Dan vind ik Pillars Of Creation toch echt 10x sterker.
Dit dus.
awh komop? kicks die hoog gaan?
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
emmerick wrote:
Uberhout wrote:
Dit dus.
awh komop? kicks die hoog gaan?
de clip: 1.59. Die kicks ;)
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
goh ze gaan omhoog daar was ik ook nog net wel achter, het gaat er meer om dat ze gewoon totaal niet hoog gaan en volgensmij ook erg lastig storend kunnen zijn.
W
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2012
emmerick wrote:
goh ze gaan omhoog daar was ik ook nog net wel achter, het gaat er meer om dat ze gewoon totaal niet hoog gaan en volgensmij ook erg lastig storend kunnen zijn.
ik vind het wel storend, heeft voor mij het 'boing boing' gehalte. En blijkbaar ben ik niet de enige die dat vind.
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
WZY wrote:
emmerick wrote:
ik vind het wel storend, heeft voor mij het 'boing boing' gehalte. En blijkbaar ben ik niet de enige die dat vind.
ok, snap echt niet dat je je aan zowiets kleins kan storen, ik weet niet of je goed naar de melodie hebt geluisterd maar deze hele melodie werkt alleen in combinatie met pitchende kicks. Anders heeft die gele melodie geen zin.
W
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2012
emmerick wrote:ok, snap echt niet dat je je aan zowiets kleins kan storen, ik weet niet of je goed naar de melodie hebt geluisterd maar deze hele melodie werkt alleen in combinatie met pitchende kicks. Anders heeft die gele melodie geen zin.
ik ben ook geen fan van de melodie dus dat komt goed uit :D ik vind de hele track niks aan