Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Het enige vette hieraan vind ik de intro, en die is geknipt uit die 2017 edit van Let Me See Ya (Noisecontrollers Remix). Niks voor mij, dit.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
SOH staat ondertussen al eventjes op itunes en iemand heeft een ripje gemaaktwrote:Hoe heb je dit nu al gevonden?
Mis een melo, vind het niets speciaals helaas
Zit goed in elkaar en een keer wat anders maar ik ben toch veel beter gewend van NC als hij iets anders probeert 
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Noisecontrollers wordt steeds minder vind ik. Platen worden simpeler en saai. Heel erg jammer.
-
RHardtraxxer
- 120 posts member since 2015
- last seen Jun 2022
Uit de studio van deze man komt de meest stabiele stroom pareltjes in heel de scene en dan val je over een track waarvan hij zelf al aangeeft dat het een DJ-Tool betreft. Lekker janken zeg.wrote:Noisecontrollers wordt steeds minder vind ik. Platen worden simpeler en saai. Heel erg jammer.
Mee eenschwrote:Uit de studio van deze man komt de meest stabiele stroom pareltjes in heel de scene en dan val je over een track waarvan hij zelf al aangeeft dat het een DJ-Tool betreft. Lekker janken zeg.wrote:Noisecontrollers wordt steeds minder vind ik. Platen worden simpeler en saai. Heel erg jammer.
-
BHardtraxxer
- 110 posts member since 2013
- last seen 2 days ago
Heehee, let is op je woordenwrote:Noisecontrollers wordt steeds minder vind ik. Platen worden simpeler en saai. Heel erg jammer.
wrote:Mis een melo, vind het niets speciaals helaas
Dit. Het is een DJ-Tool. Wat had je dan verwacht?wrote:wrote: een track waarvan hij zelf al aangeeft dat het een DJ-Tool betreft. Lekker janken zeg.
Beetje Pavelow en het doet me ook wel denken aan Wildstylez - Huh qua stijl

-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Prima DJ Tooltje 
Mooi, kunnen we eindelijk die kick fatsoenlijk rippen.
Dus komt ie met zn volgende releases met een nieuwe kick die nog 1000x zieker is zodat niemand er alsnog iets aan heeft.wrote:Mooi, kunnen we eindelijk die kick fatsoenlijk rippen.
Dit vind ik echt de saaiste plaat van NC die ik ooit heb gehoord... en dat zeg ik niet graag.
Nou, hier ben ik het totaal niet mee eens. Sterker nog, ik vind hem steeds vernieuwender worden.wrote:Noisecontrollers wordt steeds minder vind ik. Platen worden simpeler en saai. Heel erg jammer.
Ik ook! Vette plaatwrote:Nou, hier ben ik het totaal niet mee eens. Sterker nog, ik vind hem steeds vernieuwender worden.wrote:Noisecontrollers wordt steeds minder vind ik. Platen worden simpeler en saai. Heel erg jammer.