michel jawel
ik vind deze track aardig klinken maar nooit beter dan het orgineel
ik vind deze track aardig klinken maar nooit beter dan het orgineel
Source: fusionbv.com
Producer bedoel je.wrote:die pitcher behoort tot mijn mening toch wel tot de beste hardstyle dj's. Hij weet telkens weer te verassen met goeie tracks, origineel en tracks die goed in elkaar zitten.
VOOR DE 10 MILJOENSTE KEER, THE PITCHER PRODUCTIES WORDEN GEMAAKT DOOR MICHEL POLLEN!!!wrote:Producer bedoel je.wrote:die pitcher behoort tot mijn mening toch wel tot de beste hardstyle dj's. Hij weet telkens weer te verassen met goeie tracks, origineel en tracks die goed in elkaar zitten.
Ow echt, dat wist ik niet. :') Hij noemt hem een van de beste dj's, daarna heeft ie het over hoe goed die nummers in elkaar zitten etc, daar ging het mij om.wrote:VOOR DE 10 MILJOENSTE KEER, THE PITCHER PRODUCTIES WORDEN GEMAAKT DOOR MICHEL POLLEN!!!wrote:Producer bedoel je.wrote:die pitcher behoort tot mijn mening toch wel tot de beste hardstyle dj's. Hij weet telkens weer te verassen met goeie tracks, origineel en tracks die goed in elkaar zitten.
Ja met dank aan Michel Pollen natuurlijk, zelf heeft die volgens mij niet zo heel veel invloed op zijn eigen nummers, wel een beetje natuurlijk.wrote:die pitcher behoort tot mijn mening toch wel tot de beste hardstyle dj's. Hij weet telkens weer te verassen met goeie tracks, origineel en tracks die goed in elkaar zitten.
+1wrote:Wat een geniaal stukje muziek zeg
Deze gaat groeien, weet het haast zeker.wrote:ik vrees dat dit een van de zomerhits ga worden
vind het nu niet zo WAUW maar zeker niet slecht
Het schijnt dat hij vaak met Michel Pollen in de studio zit en dat Luc sinds het album steeds meer inbreng heeftwrote:Ja met dank aan Michel Pollen natuurlijk, zelf heeft die volgens mij niet zo heel veel invloed op zijn eigen nummers, wel een beetje natuurlijk.wrote:die pitcher behoort tot mijn mening toch wel tot de beste hardstyle dj's. Hij weet telkens weer te verassen met goeie tracks, origineel en tracks die goed in elkaar zitten.