Tja, liet me ff gaan!wrote:Haha gaat die lekker? Je zit er nogal mee he.
Maarja, wat Skedoedel dus al zei.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 2 tracks
Noisecontrollers - Marlboro Man (The Pitcher Re-Amp) (FUSION097)
- Label
- Fusion Records
- Catalogue number
- FUSION097
- 01Marlboro Man (The Pitcher Re-Amp Edit)
- 02Marlboro Man (The Pitcher Re-Amp)
Source: fusionbv.com
zei toch niet waarom:P alleen dat ik het een mooie plaat vindwrote:Spreek is voor jezelf joh...wrote:als je een plaat niet mooi vind zeg dat dan maar we hoeven niet te weten waarom tenzij er iemand specifiek naar vraagt.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
jep... I Lol'dwrote:Spreek is voor jezelf joh...wrote:als je een plaat niet mooi vind zeg dat dan maar we hoeven niet te weten waarom tenzij er iemand specifiek naar vraagt.
-
IHardtraxxer
- 376 posts member since 2009
- last seen Jun 2024
Zonde...
This track makes me happy in pant-pants! 
heerlijke track!!
lekker euforisch melodietje.. ken het origineel niet goed dus kan niet oordelen over slechter of beter
wat een heerlijke gevoelstrack is dit toch, hij heeft bij deze het origineel overtroffen
echter vind ik de originele Marlboro Man nu nog steeds erg lekker, en nu is het natuurlijk de vraag of dat ook voor deze telt over 3/4 jaar
echter vind ik de originele Marlboro Man nu nog steeds erg lekker, en nu is het natuurlijk de vraag of dat ook voor deze telt over 3/4 jaar
-
NHardtraxx Newbie
- 21 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Was eerst een beetje teleurgesteld over deze Re-Amp, maar als je hem vaker hoort is hij toch wel erg lekker.
Van mij mag Pollen er nog wel een paar maken. Die Kingdom en I Just Can't Stop Re-amps waren ook erg goed!
Van mij mag Pollen er nog wel een paar maken. Die Kingdom en I Just Can't Stop Re-amps waren ook erg goed!
Aparte plaat, redelijk in de stijl van pitcher!
leuke zomerse track
leuke zomerse track
Wel vet nummer, maar kan niet tippen aan het origineel.
Toen ik hem voor het eerst hoorde vond ik hem maar tegenvallen, maar vind hem nu steeds lekkerder worden 
Rare synth, dus ga toch voor het orgineel
Gister op Rebirth gehoord. Lekker anders!
Vond deze track na de eerste keer luisteren al vet, en nu nog steeds.
Dus morgen meteen halen als hij uit is.
Nog zo'n heerlijke zomerse re-amp van The Pitcher is Summertime, alleen die is nooit in goede kwaliteit uitgekomen.
View on YouTube
Dus morgen meteen halen als hij uit is.
Nog zo'n heerlijke zomerse re-amp van The Pitcher is Summertime, alleen die is nooit in goede kwaliteit uitgekomen.
View on YouTube
Heb de hele tijd het idee alsof er een vrachtwagen in z'n achteruit staat door dat piepje in de melodie. :')
Wel vet nummer verder.
Wel vet nummer verder.
1 van de mindere fusion releases van de laatste tijd.
Vind dat vocal+kick stukje na de 1 climax wel vet.
Vind dat vocal+kick stukje na de 1 climax wel vet.
Dat met die vocals idd een erg vet stukje 
Inderdaad, die lead klinkt echt niet overtuigend, alsof ie helemaal onderdrukt word ofzo.wrote:Ik vind hem wel iets hebben, maar alleen jammer van die gebitcrushte lead en punchloze (net wat te overstuurde) kick.
-
Deze verslaat het origineel niet, maar hij is wel lekker.