Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 37 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Single

Noisecontrollers - Gimme Love (DIGI003)

Label
Digital Age
Catalogue number
DIGI003

Source: djshop.de

Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
Staat inmiddels op 05.05.2011 volgens de site in de beginpost. :mad:
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Mannonymous wrote:Staat inmiddels op 05.05.2011 volgens de site in de beginpost. :mad:
Ja maar Hardstyle.com komt ie gewoon donderdag.
C
Hardtraxxer
83 posts member since 2011
last seen May 2011
Digital Age, de verrassing van het jaar!! :D ;)
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Mannonymous wrote:Staat inmiddels op 05.05.2011 volgens de site in de beginpost. :mad:
Nee dat klopt gewoon. Hs.com is altijd 2 weken eerder dan de andere portals
Hardtraxxer
114 posts member since 2010
last seen Dec 2018
Tja het is Scantraxx he...

:corn:
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Steven wrote:Tja het is Scantraxx he...

Nee.
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
Carnerd wrote:Digital Age, de verrassing van het jaar!! :D ;)
vorig jaar al hoor.
Hardtraxx Addict
1629 posts member since 2010
last seen Jan 2014
WZY wrote:
Carnerd wrote:Digital Age, de verrassing van het jaar!! :D ;)
vorig jaar al hoor.
deze eeuw :D
Hardtraxxer
114 posts member since 2010
last seen Dec 2018
Nando wrote:

Nee.
Volgens mij is Digital Age gewoon het zoveelste sublabel van Scantraxx, alleen wordt het niet zo gepresenteerd.
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2011
last seen Mar 2013
Steven wrote:
Nando wrote:

Nee.
Volgens mij is Digital Age gewoon het zoveelste sublabel van Scantraxx, alleen wordt het niet zo gepresenteerd.
Dat is nou al zo vaak gezegd dat dat niet zo is :/ . Digital Age heeft helemaal niks te maken met Scantraxx het is een compleet nieuw label die helemaal op zichzelf staat.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2026
D-Teq wrote:Dat is nou al zo vaak gezegd dat dat niet zo is :/ . Digital Age heeft helemaal niks te maken met Scantraxx het is een compleet nieuw label die helemaal op zichzelf staat.
Dat gaat ook weer te ver de andere kant op. Scantraxx (of de mensen die Scantraxx runnen) hebben op z'n minst aan de administratieve kant iets met Digital Age te maken. Hetzelfde geldt voor Italian Hardstyle. In hoeverre ze invloed hebben op wat er wel/niet gereleased wordt en wie er op het label mag, heb ik geen idee.
Hardtraxxer
322 posts member since 2009
last seen Aug 2011
echt GEWELDIGE track, maar ik kan het niet echt hardstyle noemen
Hardtraxx Addict
1629 posts member since 2010
last seen Jan 2014
Undertaker69 wrote:echt GEWELDIGE track, maar ik kan het niet echt hardstyle noemen
Want? En hoe wil je het dan noemen?
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2015
Steven wrote:
Nando wrote:

Nee.
Is dus niet zo. Zoals al gezegd: Ze zullen er vast wel IETS mee te maken hebben, maar niet veel. Volgens mij hebben ze het zelfs een keer zelf gezegd (Wildstylez / Noisecontrollers of iemand van Scantraxx).
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2011
last seen Mar 2013
PNXRMX wrote:
D-Teq wrote:Dat is nou al zo vaak gezegd dat dat niet zo is :/ . Digital Age heeft helemaal niks te maken met Scantraxx het is een compleet nieuw label die helemaal op zichzelf staat.
Dat gaat ook weer te ver de andere kant op. Scantraxx (of de mensen die Scantraxx runnen) hebben op z'n minst aan de administratieve kant iets met Digital Age te maken. Hetzelfde geldt voor Italian Hardstyle. In hoeverre ze invloed hebben op wat er wel/niet gereleased wordt en wie er op het label mag, heb ik geen idee.
Is allemaal al lang ontkend door Joram, Bas en Arjan. Ze hebben helemaal niks met Scantraxx te maken en ik snap ook niet dat mensen dat denken. Dan zou het net zo goed iets met Fusion te maken kunnen hebben en dat is ook niet zo. Want NC komen van Fusion af.
M
Hardtraxxer
495 posts member since 2009
last seen Apr 2022
Tijdens een interview op B2S radio tijdens HardBass heeft Joram zelf gezegd dat ze niets met Scantraxx te maken hebben, dus dan zal het wel zo zijn hè. ;)
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Waarom treedt Wildstylez nog steeds op met Scantraxx World Tour dan?
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Waarom zouden ze het uberhaupt toegeven als ze zich als een opzichzelfstaand label willen profileren.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Hij zei dat het label niets met scantraxx te maken heeft, dwz geen sublabel is van scantraxx.
Dat wil niet zeggen dat Wildstylez bij scantraxx weg is, tenminste het is in ieder geval niet uit die uitspraak te halen.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Op de site van Digital Age staat: Both, Wildstylez and Noisecontrollers will leave their labels.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2026
D-Teq wrote:
PNXRMX wrote:
Is allemaal al lang ontkend door Joram, Bas en Arjan. Ze hebben helemaal niks met Scantraxx te maken en ik snap ook niet dat mensen dat denken. Dan zou het net zo goed iets met Fusion te maken kunnen hebben en dat is ook niet zo. Want NC komen van Fusion af.
Oke best, ze hebben niks met Scantraxx te maken, maar wel met Rudy en met Hardstyle.com. Same thing, different name.
Hardtraxxer
322 posts member since 2009
last seen Aug 2011
KickinAzz wrote:
Undertaker69 wrote:echt GEWELDIGE track, maar ik kan het niet echt hardstyle noemen
Want? En hoe wil je het dan noemen?
omdat dit geen hardstyle is?

Harddance!

Of wil je het trancestyle noemen? Ben zelf niet zo van namen als rawstyle/nustyle/harddance etc MAAR ik ben blij dat sommige organisatoren deze namen toewijzen aan zalen.
Ik ben zelf liefhebbervan al genoemde stylen maar soms heb ik zin in gewoon rauwe donkere hardstyle en als een organisatie een hardstyle avond heeft en ik wil dit horen en krijg opeens dit dan is dat een enorme domper.
En andersom natuurlijk!
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2015
dawasiknie wrote:Waarom treedt Wildstylez nog steeds op met Scantraxx World Tour dan?
Ze komen te kort aan goede artiesten. :D
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
@ Hardstyle.com
Hardtraxxer
660 posts member since 2010
last seen Jun 2016
Nando wrote:
dawasiknie wrote:Waarom treedt Wildstylez nog steeds op met Scantraxx World Tour dan?
Ze komen te kort aan goede artiesten. :D
+ Nu wildstylez bij digital age zit, is het toch niet automatisch zo dat hij bij scantraxx weg is.... Zelfde bij NC & Fusion