Wasted Penguinz maken beter spul dan ditwrote:Noisecontrollers hebben cursus gehad van de Wasted Penguinz?
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
-
SHardtraxxer
- 359 posts member since 2012
- last seen Mar 2013
Neen.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Melodie is leuk maar de kicks zijn gewoon kut.
-
BHardtraxx Newbie
- 29 posts member since 2011
- last seen Jun 2015
waarom moet ik bij dit nummer aan kerst denken?
-
DHardtraxxer
- 150 posts member since 2011
- last seen Sep 2014
heerlijke melodie
ik vind alleen de pitchkick er wat raar inkomen bij de climax kan aan mij liggen

Vind er geen bal aan, waar is de energie die mij een plaat moet geven?
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Vind So High wel echt 10x beter dan deze hoorwrote:Bazen![]()
.
Net als je denkt dat de melodie niet mooier kan zoals bij So High en POC gaan ze er weer dik overheen.
-
MHardtraxxer
- 95 posts member since 2012
- last seen Jul 2012
Het is zeker een mooie melodie, laat hem spelen door een orkest en je hebt geweldige film muziek.
Bij een hardstyle plaat daarintegen, haalt het meteen alle energie eruit. Doet me niet zo veel dus, maar niet vervelend om te horen
Bij een hardstyle plaat daarintegen, haalt het meteen alle energie eruit. Doet me niet zo veel dus, maar niet vervelend om te horen
Deze melodie pakt me
Lekker plaatje hoor!
Lekker plaatje hoor!
Gericht op Amerikaanse markt zei je? Kan je even zeggen welk onderdeel van dit nummer dat is? Dan kan ik die formule even toepassen en geld verdienen......wrote:Normaal ben ik echt fan van de platen van NC maar deze track valt me tegen, de melodie is zoals altijd weer prachtig maar de track is puur gericht op de Amerikaanse markt en ik weet niet of je dit wel Hardstyle kan noemen....
Ik had het ookwrote:waarom moet ik bij dit nummer aan kerst denken?
-
SHardtraxx Newbie
- 11 posts member since 2012
- last seen Aug 2012
Vind het ook echt raar wat hij hier zegt, komt niet eens in de buurt van de laatste nummers van wildstylez/brennan heart die dat wel overduidelijk zijn.. Noisecontrollers zijn altijd al geweest van het net wel/niet buiten de box van hardstyle passen, ze hebben zo veel nummers gemaakt en zijn belachelijk uitlopend (gimme love/e=nc2/stella nova).. dan vind ik dit nummer echt niet zo apart dat het ineens in de commerciele amerika klasse hoortwrote: Gericht op Amerikaanse markt zei je? Kan je even zeggen welk onderdeel van dit nummer dat is? Dan kan ik die formule even toepassen en geld verdienen......
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Weet niet waarom je e=nc² noemt als commercieel. Is eerder een beetje aan de duistere kant, en daar houden amerikaantjes juist niet van.wrote:Vind het ook echt raar wat hij hier zegt, komt niet eens in de buurt van de laatste nummers van wildstylez/brennan heart die dat wel overduidelijk zijn.. Noisecontrollers zijn altijd al geweest van het net wel/niet buiten de box van hardstyle passen, ze hebben zo veel nummers gemaakt en zijn belachelijk uitlopend (gimme love/e=nc2/stella nova).. dan vind ik dit nummer echt niet zo apart dat het ineens in de commerciele amerika klasse hoortwrote: Gericht op Amerikaanse markt zei je? Kan je even zeggen welk onderdeel van dit nummer dat is? Dan kan ik die formule even toepassen en geld verdienen......
En over Gimme Love/Stella Nova. Zoek even wat informatie op over Digital Age.
En Noisecontrollers zijn lang niet altijd wel/niet buiten de box van hardstyle. Ooit wat Fusion releases van hun opgezocht? en dan niet hitjes zoals Attack Again/Revolution is here/Jaydee?
-
MHardtraxxer
- last seen Jul 2012
Nee Noisecontrollers zijn eigenlijk zeer breed, maar ze maken ook vaak zat wat tussenin nummers, en geef toe, dit is nou niet bepaald een track waarvan je schrikt omdat hij zo ontzettend veel meer richting mainstream is dan je verwachte. Ik heb iniedergeval niet het gevoel dat ze dit gemaakt zouden hebben om door te breken in Amerika.wrote:Weet niet waarom je e=nc² noemt als commercieel. Is eerder een beetje aan de duistere kant, en daar houden amerikaantjes juist niet van.wrote:Vind het ook echt raar wat hij hier zegt, komt niet eens in de buurt van de laatste nummers van wildstylez/brennan heart die dat wel overduidelijk zijn.. Noisecontrollers zijn altijd al geweest van het net wel/niet buiten de box van hardstyle passen, ze hebben zo veel nummers gemaakt en zijn belachelijk uitlopend (gimme love/e=nc2/stella nova).. dan vind ik dit nummer echt niet zo apart dat het ineens in de commerciele amerika klasse hoortwrote: Gericht op Amerikaanse markt zei je? Kan je even zeggen welk onderdeel van dit nummer dat is? Dan kan ik die formule even toepassen en geld verdienen......
En over Gimme Love/Stella Nova. Zoek even wat informatie op over Digital Age.
En Noisecontrollers zijn lang niet altijd wel/niet buiten de box van hardstyle. Ooit wat Fusion releases van hun opgezocht? en dan niet hitjes zoals Attack Again/Revolution is here/Jaydee?
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Dit is een typische Digital Age track, lekker mainstream, en zeer goed geproduceerd. Maar dat deden NC niet voordat ze Fusion verlieten. Surge of Power is nou niet bepaald een track wat mainstream is, dus zie zijn lang niet altijd zo. En dan heb je nog Interview, De Zany vs NC edit van pounding senses, Macrabe en nog meer.
-
MHardtraxxer
- last seen Jul 2012
Klopt, maar de verandering is dus niet te wijden aan Amerika, want DA bestaat al langer dan de doorbraak in Amerika.wrote:Dit is een typische Digital Age track, lekker mainstream, en zeer goed geproduceerd. Maar dat deden NC niet voordat ze Fusion verlieten. Surge of Power is nou niet bepaald een track wat mainstream is, dus zie zijn lang niet altijd zo. En dan heb je nog Interview, De Zany vs NC edit van pounding senses, Macrabe en nog meer.
-
KHardtraxx Newbie
- 15 posts member since 2012
- last seen Nov 2012
Madness!! 
-
SHardtraxxer
- 612 posts member since 2011
- last seen Oct 2017
Verliefd!
echt een zalige melodie, krijg er gewoon een big smile van op me gezicht ghehe
echt een zalige melodie, krijg er gewoon een big smile van op me gezicht ghehe
-
SHardtraxxer
- 69 posts member since 2010
- last seen Jan 2013
Deze track is echt geil!
-
SHardtraxx Newbie
- 26 posts member since 2012
- last seen Jun 2013
oke, dus omdat mensen uit Amerika komen, houden ze standaard van 'zachte hardstyle' en andere muziekstijlen. En houden niet van harde hardstyle volgens de meeste van hier?
beetje dom omdat te zeggen niet? oké ze hebben misschien een andere cultuur en zijn meer andere genres populairder zijn. Maar het feit dat hier meerdere keren voorbijkomt ''speciaal voor Amerikaanse markt'' gezeik vind ik eigenlijk onzin.
Het zijn juist de dj's die denken dat ze hiermee gaan doorbreken en maken allemaal tool's en nummers op 130 bpm.
De amerikanen hebben daar toch niet om gevraagd? Ik heb helaas geen beelden kunnen zien van bijv EDC maar het gaat daar volgends mij net zo hard los op de tracks van RAN-D dan op de platen van NC of een tool van Wildstylez.
dus ga niet meteen alles in de schoenen schuiven van de amerikanen want het zijn nog altijd de Dj's zelf die de commerciële kant op gaan.
Over de track: Die melody is gewoon GOUD _O_ intro.. mweh, die doet me wat minder
beetje dom omdat te zeggen niet? oké ze hebben misschien een andere cultuur en zijn meer andere genres populairder zijn. Maar het feit dat hier meerdere keren voorbijkomt ''speciaal voor Amerikaanse markt'' gezeik vind ik eigenlijk onzin.
Het zijn juist de dj's die denken dat ze hiermee gaan doorbreken en maken allemaal tool's en nummers op 130 bpm.
De amerikanen hebben daar toch niet om gevraagd? Ik heb helaas geen beelden kunnen zien van bijv EDC maar het gaat daar volgends mij net zo hard los op de tracks van RAN-D dan op de platen van NC of een tool van Wildstylez.
dus ga niet meteen alles in de schoenen schuiven van de amerikanen want het zijn nog altijd de Dj's zelf die de commerciële kant op gaan.
Over de track: Die melody is gewoon GOUD _O_ intro.. mweh, die doet me wat minder
-
K
wrote:oke, dus omdat mensen uit Amerika komen, houden ze standaard van 'zachte hardstyle' en andere muziekstijlen. En houden niet van harde hardstyle volgens de meeste van hier?
En we hebben er weer 1
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Ik vind het niet echt wat, had liever wat anders gehoord van dit duo..
-
AHardtraxx Newbie
- 39 posts member since 2012
- last seen Sep 2018
Wat een super melodie heeft dit nummer onvoorstelbaar! 
Wat is dit voor nutteloze en trieste reactie? Hij verwoord z'n mening goed, en ik deel die met hem.wrote:wrote:oke, dus omdat mensen uit Amerika komen, houden ze standaard van 'zachte hardstyle' en andere muziekstijlen. En houden niet van harde hardstyle volgens de meeste van hier?
En we hebben er weer 1