Eens, net als Samara vind ik deze overrated. Is een leuke plaat maar meer niet.wrote:Nee, begrijp ook niet echt dat deze track zo de hemel in geprezen wordt...wrote:Vind deze juist weer helemaal niks
Melodie in de climax wordt zelfs redelijk saai
Eens, net als Samara vind ik deze overrated. Is een leuke plaat maar meer niet.wrote:Nee, begrijp ook niet echt dat deze track zo de hemel in geprezen wordt...wrote:Vind deze juist weer helemaal niks
Nee.wrote:Is er al meer info over wanneer de volledige versies van:
Noisecontrollers - Aliens (Digital Punk remix)
Noisecontrollers - Crump (Ran-D Remix)
Uitkomen?
Volgens mij heeft Tita ooit gezegd dat ze allemaal op Digital Age uitkomen (Correct me if I'm wrongwrote:Nee.wrote:Is er al meer info over wanneer de volledige versies van:
Noisecontrollers - Aliens (Digital Punk remix)
Noisecontrollers - Crump (Ran-D Remix)
Uitkomen?
Rechten liggen bij fusion, maar voorlopig worden eerst Frequencers en Omegatypez gereleased, kans bestaat dat Fusion144 een Noisecontrollers pack is, met daarin ook Revolution is Here, en Night After Night.
+1wrote:!
Heerlijke plaat! Hopelijk komen de volgende samplers snel door.
Same hier, al is So High nog steeds beterwrote:Geweldige track, ben deze sinds kort pas echt gaan waarderen![]()
Ook verreweg de beste van het album.
Misschien wilde ze pitchkicks vermijden, of klonk dat niet lekker.wrote:Jammer dat de melodie in de break wél omhoog gaat maar tijdens de climaxen niet.