Ik heb ze amper nog gehoord op So High en E=NC2 nawrote:Had liever de P1 aanpak gehad. Hooguit 2/3 tracks draaien en de rest een verrassing houden
Kwestie van geen previews luisteren
Ik heb ze amper nog gehoord op So High en E=NC2 nawrote:Had liever de P1 aanpak gehad. Hooguit 2/3 tracks draaien en de rest een verrassing houden
Ik heb geen zelfdisciplinewrote:Ik heb ze amper nog gehoord op So High en E=NC2 nawrote:Had liever de P1 aanpak gehad. Hooguit 2/3 tracks draaien en de rest een verrassing houden
Kwestie van geen previews luisteren
Zet die maar in je onderste lijstjewrote: 15. Noisecontrollers Feat. Pitcher - Knock Out
Deze ken ik als enige nog niet.
Zal wel aan de radio edit liggen denk ik - zoals iemand al zei zijn de radio edits bij elkaar maar een uur, terwijl de cd gemixt 1u15 is.wrote:Had van de Noisecontrollers toch wel een redelijke versie van de titeltrack verwacht en geen geknipte waar de derde climax mist.
Je hoeft toch niet de previews te luisteren? Doe ik niet teminste.. ligt toch aan jezelf danwrote:dit album is gedeeltelijk verpest voor mij door het vroeg voorvertonen van aan een aantal tracks, en dan nog ff de laatste paar onbekende tracks een week voor de release op YT gooien
klopt maar ben dan toch nieuwschierig, maar ik wordt idd niet gedwongen neewrote:Je hoeft toch niet de previews te luisteren? Doe ik niet teminste.. ligt toch aan jezelf danwrote:dit album is gedeeltelijk verpest voor mij door het vroeg voorvertonen van aan een aantal tracks, en dan nog ff de laatste paar onbekende tracks een week voor de release op YT gooien
inderdaad, het laat zien dat ze niet bang zijn om iets experimenteels te maken. Het pas zeker bij DA plaat heeft een goede opbouw en een lekker sfeertje erin die iedereen er wel in mee trekt op een feest.wrote:Spce klinkt best wel aardig eigenlijk. Lekker anders!
Dat heb ik precies dus ookwrote:Ik koop normaliter geen albums, want ik wil veel liever de volledige versies hebben. Toch heb ik bij dit album wel de neiging om hem gaan halen. Wat staat hier een hoop goede muziek op!
Laatste CD die ik heb gekocht weet ik geneens meer.. volgens mij was dat 12 jaar geleden. Deze CD heb ik toch maar gekocht op hardstyle.com met de poster en t-shirtwrote:Ik koop normaliter geen albums, want ik wil veel liever de volledige versies hebben. Toch heb ik bij dit album wel de neiging om hem gaan halen. Wat staat hier een hoop goede muziek op!