de hele reden om digital age te starten was zodat ze daar wat andere soort muziek konden produceren. Zou vreemd zijn als ze dan dit album erop uitbrengen met ook duistere tracks, dat zou totaal niet passen bij de stijl van DA. , maar zou goed kunnen dat ze het daar op releasen.wrote:Zou mooi zijn, heb je een eigen label ga je je album op een ander label releasen, omdat het niet bij je label past.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Listen onJuno
- 01Intro
- 02Pavelow - I Just Wanna Know
- 03Dutch Master - Million Miles Away (Noisecontrollers Remix)
- 04Pillars Of Creation
- 05Bioweapon - Move Your Body (Noisecontrollers Remix)
- 06Gimme Love (Hard Edit)
- 07Noisecontrollers & Pavelow - Quatre mains
- 08Noisecontrollers ft. Daniëlle - Unite (Vocal Edit)
- 09Space
- 10Pavelow - No Idea
- 11So High
- 12Crump (Ran-D Remix)
- 13Universe was Born
- 14Noisecontrollers Feat. Alpha2 - Moonraker
- 15Noisecontrollers Feat. Pitcher - Knock Out
- 16Headhunterz & Wildstylez Feat. Noisecontrollers - Tonight (Alpha2 Remix)
- 17Revolution Is Here (Donkey Rollers Remix)
- 18E=NC2
- 19Aliens(Digital Punk Remix)
- 20Night After Night (Zany Remix)
- 21Kasparov Feat. Evil Activities - Point Of No Return
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
dus jij vindt A different story, Big bang etc. anders dan die andere mainstream hardstylewrote:de hele reden om digital age te starten was zodat ze daar wat andere soort muziek konden produceren. Zou vreemd zijn als ze dan dit album erop uitbrengen met ook duistere tracks, dat zou totaal niet passen bij de stijl van DA. , maar zou goed kunnen dat ze het daar op releasen.wrote:Zou mooi zijn, heb je een eigen label ga je je album op een ander label releasen, omdat het niet bij je label past.
Naar mijn idee is het idee achter Digital Age mislukt, namelijk ik citeer:
Afgezien daarvan denk ik dat we er vrijwel zeker van kunnen zijn dat dit album op Digital Age uitkomt, aangezien dat het label van Noisecontrollers is.
Ik denk niet dat de tracks van Wildstylez en Noisecontrollers heel erg afwijken van de hedendaagse hardstyle sounds. Dat betekent niet dat ik ze slecht vind produceren, in tegendeel, ik vind hun nieuwste tracks juist ontzettend vet. Maar ik denk persoonlijk niet dat ze het door hun gestelde doel bereikt hebben.De producers zijn klaar om de normen in hard dance muziek te herdefiniëren en zullen ervoor zorgen dat alle hard dance verslaafden het “Digital Age geluid” zullen omarmen. Het label “Digital Age” zal een showcase worden van een constante reis door verschillende soorten hard dance muziek. Je zou zelfs verbaasd zijn door geluiden, die je niet kan vinden in je ‘Hard Dance woordenboek’.
Afgezien daarvan denk ik dat we er vrijwel zeker van kunnen zijn dat dit album op Digital Age uitkomt, aangezien dat het label van Noisecontrollers is.
Tracks als Huh/ Feedback/ Little Red Noisy Thing/ Gimme Love/ Give it Up/ Stardust/ Stella Nova waren allemaal wel vernieuwend/ fris. Dat soort spul hoorde je niet van andere producers 
En het Pavelow spul natuurlijk. Digital Age is een breed label, dwz, je kunt er een mainstream hardstyle album op uitbrengen met een duister tintje en een paar experimentele tracks. Maar je kunt er ook een vrijwel volledig experimenteel op uitbrengen. Breed wil zeggen dat alles kan en niet alleen de uitersten. Kijk ns naar Theracords, die releasen heel veel dingen die niet bij andere labels zouden passen, maar ook veel dingen die wel bij andere labels zouden passen. Snappie? 
Some good monday morning news :-) Release date of our album E=NC2 : Friday the 2nd of March 2012 #ENC2 !!!
Maandje wachten dus nog
Heb echt heel veel zin in dit album
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
wtf? hij zou toch in februari komen?
wrote:wtf? hij zou toch in februari komen?
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Kijk dat is mooi. Gelukkig dat februari de kortste maand van t jaar is 
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
niet als die midden februari uit kwamwrote:wrote:wtf? hij zou toch in februari komen?nu komt hij 2 dagen later
Iets dat nooit beweerd is.wrote:niet als die midden februari uit kwamwrote:wrote:wtf? hij zou toch in februari komen?nu komt hij 2 dagen later
Last edited by Meph0 on 06 Feb 2012 18:08, edited 1 time in total.
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Ik heb alleen gezegd nu die klaar is hoop ik dat ie midden of eind februari komt.. T wordt dus begin maart.. Tracklist zal nu ook wel snel volgen
Some good monday morning news Release date of our album E=NC2 : Friday the 2nd of March 2012 #ENC2 !!!
neeeee ik wilde hem voor op de carnaval kar ;
Feestje bouwen
Hopen dat er een fysieke cd komt
Hopen dat er een fysieke cd komt
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
netjes
minder dan maandje komt goed!
Toen ze februari zeiden waren ze zeker vergeten dat februari maar 29 dagen duurt 
OT: Heb hier zin in. hopelijk snel een tracklist binnenkort
OT: Heb hier zin in. hopelijk snel een tracklist binnenkort
*hint hint hint*wrote:Mooi 2 dagen voor m'n verjaardag.
Mooi 4 maanden voor m'n verjaardag. 
Woensdag komt de tracklist
. En er komt nog een nieuwe Pavelow track op die net af is.
Bron: Bas op de HHZ livestream.
Bron: Bas op de HHZ livestream.
-
DHardtraxxer
- 405 posts member since 2011
- last seen Jun 2012
Ben Benieuwd!