Er is nog geen datum bekend, alleen dat hij in februari komt. Dus ja er is kans dat hij daarvoor uitkomt.wrote:enige kans dat deze voor 11 feb uitkomt?? wil voor me verjaardag
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Listen onJuno
- 01Intro
- 02Pavelow - I Just Wanna Know
- 03Dutch Master - Million Miles Away (Noisecontrollers Remix)
- 04Pillars Of Creation
- 05Bioweapon - Move Your Body (Noisecontrollers Remix)
- 06Gimme Love (Hard Edit)
- 07Noisecontrollers & Pavelow - Quatre mains
- 08Noisecontrollers ft. Daniëlle - Unite (Vocal Edit)
- 09Space
- 10Pavelow - No Idea
- 11So High
- 12Crump (Ran-D Remix)
- 13Universe was Born
- 14Noisecontrollers Feat. Alpha2 - Moonraker
- 15Noisecontrollers Feat. Pitcher - Knock Out
- 16Headhunterz & Wildstylez Feat. Noisecontrollers - Tonight (Alpha2 Remix)
- 17Revolution Is Here (Donkey Rollers Remix)
- 18E=NC2
- 19Aliens(Digital Punk Remix)
- 20Night After Night (Zany Remix)
- 21Kasparov Feat. Evil Activities - Point Of No Return
-
A
beterrrrrrwrote:Er is nog geen datum bekend, alleen dat hij in februari komt. Dus ja er is kans dat hij daarvoor uitkomt.wrote:enige kans dat deze voor 11 feb uitkomt?? wil voor me verjaardag
hoop stiekem ook op just like you remix, is sentimenteel voor me
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
komt er ook op!! just like you(edit/refixx)wrote:beterrrrrrwrote:Er is nog geen datum bekend, alleen dat hij in februari komt. Dus ja er is kans dat hij daarvoor uitkomt.wrote:enige kans dat deze voor 11 feb uitkomt?? wil voor me verjaardag![]()
-
A
wrote:komt er ook op!! just like you(edit/refixx)wrote:beterrrrrrwrote: Er is nog geen datum bekend, alleen dat hij in februari komt. Dus ja er is kans dat hij daarvoor uitkomt.![]()
-
MHardtraxxer
- 500 posts member since 2012
- last seen Feb 2013
Dit gaat wel een ziek album worden, geweldige stijl heeft NC. Ook kwalitatief top werk.
-
DHardtraxx Newbie
- 31 posts member since 2010
- last seen Sep 2012
Beste album van 2012 ... kan niet anders
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Het albun van Radical Redemption ligt toch ook in de winkels?wrote:Wordt deze CD echt een tastbaar product of alleen digitaal released zoals Radical Redemption's album?
Ik weet vrijwel zeker dat dit gaat een erg vet album worden!
Zal bij NC ook het geval zijn, digitaal en fysiek.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
dan ren ik diezelfde dag nog naar de winkel om uhm te halenwrote:Het albun van Radical Redemption ligt toch ook in de winkels?wrote:Wordt deze CD echt een tastbaar product of alleen digitaal released zoals Radical Redemption's album?
Die van Frontliner zou ook fysiek verschijnen(toch?), ben toen heel Zaandam afgelopen, ben uiteindelijk naar de Free Record Shop op het Muntplein in Amsterdam geweest waar ze m ook niet hadden en kregenwrote:Het albun van Radical Redemption ligt toch ook in de winkels?wrote:Wordt deze CD echt een tastbaar product of alleen digitaal released zoals Radical Redemption's album?
Hopen dat dat met deze beter gaat want dit album MOET ik hebben
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Ik heb het Frontliner album fysiekwrote:Die van Frontliner zou ook fysiek verschijnen(toch?), ben toen heel Zaandam afgelopen, ben uiteindelijk naar de Free Record Shop op het Muntplein in Amsterdam geweest waar ze m ook niet hadden en kregenwrote:Het albun van Radical Redemption ligt toch ook in de winkels?wrote:Wordt deze CD echt een tastbaar product of alleen digitaal released zoals Radical Redemption's album?
Hopen dat dat met deze beter gaat want dit album MOET ik hebben
RR heeft met CD's gestrooid op XXL Raw, fysieke producten zijn dus zeker wel gereleased.wrote:Wordt deze CD echt een tastbaar product of alleen digitaal released zoals Radical Redemption's album?
-
SHardtraxxer
- 612 posts member since 2011
- last seen Oct 2017
the machine album komt er nog aan he!wrote:Beste album van 2012 ... kan niet anders
ben zeer benieuwd naar dit album!
denk dat het stuk voor stuk pareltjes zijn
Ik heb niks gezien op de astral en freaky sites. Ik denk dat de cds waarmee gestrooid werd gewoon voor promotionele doeleinden zijn gemaakt.wrote:RR heeft met CD's gestrooid op XXL Raw, fysieke producten zijn dus zeker wel gereleased.wrote:Wordt deze CD echt een tastbaar product of alleen digitaal released zoals Radical Redemption's album?
Hmm, was wel een limited edition tweette die.wrote:Ik heb niks gezien op de astral en freaky sites. Ik denk dat de cds waarmee gestrooid werd gewoon voor promotionele doeleinden zijn gemaakt.wrote:RR heeft met CD's gestrooid op XXL Raw, fysieke producten zijn dus zeker wel gereleased.wrote:Wordt deze CD echt een tastbaar product of alleen digitaal released zoals Radical Redemption's album?
Kan je dan de tastbare CD's ook gewoon helemaal niet bestellen? Best wel apart dan.
Digitaal album is toch geen flikker aan, is toch veel leuker om een CD'tje in je handen te hebben.
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
ik dacht dat ze vanaf 27 nov. te verkrijgen waren via hardstyle.com en via 4 februari elder...
Anyway dit album zal wel fysiek komen.. Ik heb er zin in, hopelijk krijgen we asap meer nieuws
Anyway dit album zal wel fysiek komen.. Ik heb er zin in, hopelijk krijgen we asap meer nieuws
-
SHardtraxx Addict
- last seen Feb 2015
correct.. t was gister al laat 
wil nou toch wel eens weten welke platen er nou opkomen 
dit duswrote:wil nou toch wel eens weten welke platen er nou opkomen
-
DHardtraxx Newbie
- 31 posts member since 2010
- last seen Sep 2012
Absoluut
wrote:the machine album komt er nog aan he!wrote:Beste album van 2012 ... kan niet anders![]()
ben zeer benieuwd naar dit album!
denk dat het stuk voor stuk pareltjes zijn
Dat ze maar een 2cd album maken!
En al die heerlijke oude fusion tracks er ook op knallen
-
SHardtraxx Addict
- last seen Feb 2015
Zou wel dik zijn, maar acht die kans klein.. Aangezien ze hun eigen label hebben, fusion zal de rechten hebben van die oude tracks...wrote:Dat ze maar een 2cd album maken!
-
SHardtraxxer
- 51 posts member since 2010
- last seen Oct 2017
Waarom zouden die rechte bij Fusion liggen dan? Het zijn toch tracks die nog niet uitgekomen zijn....Zou wel dik zijn, maar acht die kans klein.. Aangezien ze hun eigen label hebben, fusion zal de rechten hebben van die oude tracks...
-
SHardtraxx Addict
- last seen Feb 2015
Hierboven wordt genoemd... OUDE FUSION TRACKS... Dus dan lijkt t mij toch dat die rechten daar liggen, aangezien ze dan wel degelijk uitgekomen zijn...wrote:Waarom zouden die rechte bij Fusion liggen dan? Het zijn toch tracks die nog niet uitgekomen zijn....Zou wel dik zijn, maar acht die kans klein.. Aangezien ze hun eigen label hebben, fusion zal de rechten hebben van die oude tracks...
Denk dat er bedoelt wordt dat er ook een album met tracks als Gaia, In The Marine, Feel It, Furybox etc. moet komen.