Vet nummertje, vind de sounds wel vet hierin.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Lekkere track! Beetje de oude NC stijl en die kan ik altijd wel waarderen.
Vette sounds ook in de intro!
-
RHardtraxxer
- 256 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
leuke track maar zeker niets meer
+1 voor de rest niet zo heel bijzonder, denk ook niet dat ik m heel vaak zal draaienwrote:mee eens, meer niet.wrote:Gewoon een leuk nummer met een leuke melodie
Redelijk nummertje, niet heel erg speciaal maar de break blijft onder de minuut en de melodie pakt me wel. Jammer genoeg doen ze weer niks met de 2de climax, wordt een beetje standaard nu 
Trouwens, deze zou toch op die stella nova ep (begin dit jaar) komen? 
Kan je dan ook zeggen back 2 Basics enzwrote:Trouwens, deze zou toch op die stella nova ep (begin dit jaar) komen?
Moest ook allemaal veel sneller gekomen zijn...
En dat is de reden waarom we die Free releases kregen!
Ik denk dat ze nu wel goed vertrokken zijn
Ik geloof dat dat meer op Hardtraxx verzonnen is, ze hadden 4 tracks klaar dus die zouden op 1 E.P. komen ("dachten" wij)?wrote:Trouwens, deze zou toch op die stella nova ep (begin dit jaar) komen?
Ja was ook met sarcasmewrote:Ik geloof dat dat meer op Hardtraxx verzonnen is, ze hadden 4 tracks klaar dus die zouden op 1 E.P. komen ("dachten" wij)?wrote:Trouwens, deze zou toch op die stella nova ep (begin dit jaar) komen?
Want ik vond het toen belachelijk dat die topics open mochten blijven terwijl er eigenlijk niks bekend was
Hmm vind deze al beetje saai nu.
had liever Stella Nova uitgezien nu.
-
R
Zeker niet slecht!
Beter dan die crap hiervoor, als Gimme Love!
Beter dan die crap hiervoor, als Gimme Love!
Last edited by Roomboter on 27 May 2011 12:44, edited 1 time in total.
Gimme More?
Is die vet? Kende ik nog niet.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
wrote:Zeker niet slecht!
Beter dan die crap hiervoor, als Gimme love!
vind hem beetje standaard en saai
-
R
Oja, thanks!wrote:wrote:Zeker niet slecht!
Beter dan die crap hiervoor, als Gimme love!![]()
Hmm, luister Big Bang nou weer, maar vind toch minder dan toen ik preview luisterde...
Misschien nog keer proberen...
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
heb geen nut het is een standaard plaatje. die luister je 1 keer dan denk je dik, luister je hem nog een keer denk jewrote:Oja, thanks!wrote:wrote:Zeker niet slecht!
Beter dan die crap hiervoor, als Gimme love!![]()
Hmm, luister Big Bang nou weer, maar vind toch minder dan toen ik preview luisterde...![]()
Misschien nog keer proberen...
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Old school NC sounds
.
-
HHardtraxxer
- 59 posts member since 2011
- last seen Jun 2011
Noisecontrollers
Ze blijven echt hun eigen stijl hebben. Gwn heerlijk 
Dat, beetje het oude NC gevoel. Een beetje maar hoor.wrote:Typisch simpele Noisecontrollers-track, lekkere melodie... hij is goedgekeurd
Is wel te merken aan Give It Up ja.... :pwrote:Noisecontrollers![]()
![]()
Ze blijven echt hun eigen stijl hebben. Gwn heerlijk
Ik voel hem ook wel inderdaad, alleen de sounds zijn gemoderniseerd, wat toch wel een beetje hun eigen karakter er uit gehaald heeft.wrote:Dat, beetje het oude NC gevoel. Een beetje maar hoor.wrote:Typisch simpele Noisecontrollers-track, lekkere melodie... hij is goedgekeurd
Ha-ha, hoor nu pas hoe waardeloos die anti-climax hier in is 
Waar zit die anti?wrote:Ha-ha, hoor nu pas hoe waardeloos die anti-climax hier in is
De "overgang" van climax naar outro. Heeft weer die opbouw naar die melo, en dan zo'n faal anti 
Leg mij eens uit is wat er faal is aan de overgang van climax naar outro
. Niks mis mee kom op joh..
-
SHardtraxxer
- 51 posts member since 2010
- last seen Oct 2017
x2. Is gewoon een andere manier voor de overgang van climax naar outro. Niets mis mee imoLeg mij eens uit is wat er faal is aan de overgang van climax naar outro . Niks mis mee kom op joh..