maar lonely, toen e=nc2 toen I just wanna know en nu week nikswrote:DA had ongeveer 2 maanden niets meer gereleased, dus dat elke week valt wel mee hoor!wrote:wrote: Deze week niets, vorige week was DIGI014, I Just Wanna Know.weet ik maar digi was toch elke week 1 nu zit er weer ineenkeer een week tussen
Zeker omdat dit 015 is.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
Geweldig
Samen met E=NC2 & So High m'n favoriet van het album.
wrote:Geweldig![]()
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Verschrikkelijk sterke plaat 
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Poste ik net bij Pillars of Creation de hoop dat deze ook snel uit zou komen, en verrek een paar regels naar onder en hij staat er tussen
Lekker vroeg ook vergeleken met POC, volgende week al.
Dijk van een track trouwens, vooral de climax is genieten geblazen
.
Lekker vroeg ook vergeleken met POC, volgende week al.
Dijk van een track trouwens, vooral de climax is genieten geblazen
Dat stille break gedeelte eruit halen zodat het tempo in deze track blijft en dan is die perfect
. Deze heeft echt een lekkere mid intro 
die intro
hele dikke plaat dit
hele dikke plaat dit
Komen tracks niet altijd een week eerder op Hardstyle.com?
Superchill! Een van de beste tracks van het album!
wrote:kut, dubbelpost.
OT: de melodie in de climax, ik weet niet, ik vind hem niet helemaal passen in de track maar hij is verder wel aardig. Maar die mid-intro
x2! hele lekkere drive in dit nummer!wrote:Superchill! Een van de beste tracks van het album!
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
jaaaj heerlijk 
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 13 days ago
Gewoon WAUW, meer hoef je niet te zeggen 
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Heb nog nooit zo'n simpele en ongeïnspireerde intro in een track gehoord. de break is ook gewoon gejat dus beetje zonde. Climax is wel leuk.
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
lol dit is alles behalve ongeïnspireerdwrote:Heb nog nooit zo'n simpele en ongeïnspireerde intro in een track gehoord. de break is ook gewoon gejat dus beetje zonde. Climax is wel leuk.
De 2e midintro met dat huppeltje is wel irritant, verder een vette plaat met een aparte melodie!
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
IK vind dit een hele ongeïnspireerde intro.wrote:lol dit is alles behalve ongeïnspireerdwrote:Heb nog nooit zo'n simpele en ongeïnspireerde intro in een track gehoord. de break is ook gewoon gejat dus beetje zonde. Climax is wel leuk.
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
IK ZEG dat het alles is behalve ongeïnspireerdwrote:IK vind dit een hele ongeïnspireerde intro.wrote:lol dit is alles behalve ongeïnspireerdwrote:Heb nog nooit zo'n simpele en ongeïnspireerde intro in een track gehoord. de break is ook gewoon gejat dus beetje zonde. Climax is wel leuk.
Dus het is ook een lantaarnpaal?wrote:IK ZEG dat het alles is behalve ongeïnspireerd