Denk niet dat er veel op komt dat we kennen aan 'infinity' te horen.
Beturrrrr!
Beturrrrr!
Source: noisecontrollers.com
Shit...wrote:Still speeding komt er helaas niet op. Het blijft een exclusieve DJ tool. Die kunnen we dus vergeten.
Die is toch al lang gereleased of heb ik het nou fout?wrote: Noisecontrollers & Taylr Renee - People Of The Sun
die staat op het vorig album,wrote:Die is toch al lang gereleased of heb ik het nou fout?wrote: Noisecontrollers & Taylr Renee - People Of The Sun
Deze mis jewrote:De Sogma Orchestral Edit van het The Source Code Of Creation komt hier ook op.
Dan ga je m toch niet nog een keer op een album stoppen?wrote:Hij is nooit full gereleased. Alleen een radio edit.
Bas heeft laatst gereageerd op de vraag of die ooit nog full uitkomt, maar nee we moeten het doen met de album versie.wrote:Hij is nooit full gereleased. Alleen een radio edit.
RWU is toch gewoon een release geweest? Een van de eerste van hun label dacht ik zelfs.wrote:Ben zwaar benieuwd.
Blijf stiekum hopen op People Of The Sun, zijn beste plaat van zijn vorige album.
Waarom kan deze niet uitkomen, de vocalen zeker, maar waarom kan hij deze niet free releasen dan, is toch veel vaker gedaan, kan me dat akkefietje met Ride With Uz herinneren van DBSTF, zou eerst niet uitgebracht worden, toen kwam deze als een free release.
Ik wil het net zeggen, ik hoop niet dat dit album voor 90% uit edits en mashups gaat bestaan...wrote:Dat hier oude platen op komen begrijp ik, maar mag toch hopen dat die mash-ups niet op dit album komen. Persoonlijk vind ik dat geen toevoeging op een album.
wrote:Dit wordt een waanzinnig album alleen al door deze 2:
View on YouTube
View on YouTube
NC - Infinity