Verplaatst
Weer zo'n geweldig zomers nummer

Weer zo'n geweldig zomers nummer
Source: hardstyle.com
Alles wat hij tegenwoordig maakt is echt goed. Een van de weinige mainstream producers die de juiste vocals gebruikt (wel vrolijk/opzwepend, maar geen extreem lange kazige breaks). De melodieën zijn altijd top.wrote:
De echte aankondiging van het nieuwe label misschien?
Ik lees berichten van mensen die uit "zeer" betrouwbare bronnen hebben vernomen dat het om een soort album zal gaan met oude projecten.wrote:De echte aankondiging van het nieuwe label misschien?
Dat zou wel geweldig zijn!wrote:Ik lees berichten van mensen die uit "zeer" betrouwbare bronnen hebben vernomen dat het om een soort album zal gaan met oude projecten.
Confirmed dus dat er sowieso meer komt.Just a way to release my music. The big news is coming this afternoon
Ja zowiezowrote:Deze gaat zowiezo gespeeld worden in een van de endshows op Defqon![]()
Hier mee eens. Hoe kan iedereen hier nou zo lyrisch over zijn? Melodie is echt SUPER simpel, ik vind de synth heel zeurderig klinken... Het pakt me echt voor geen meter.wrote:Dan ben ik maar een combobreaker om te zeggen dat ik het niet zoveel aan vind, ik vind de melodie een beetje irritant zelfs.