Allemaal erg vet! vooral Circles & Down Down 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Klinkt mij toch allemaal wat te trance en house achtig die melodietjes. Vind die kicks er dan ook totaal niet bij passen, erg lelijk. Always Orange en Circles zijn nog te doen. Verder missen deze tracks echt energie, hopelijk zijn de andere tracks wat euforischer en krachtiger.
-
MHardtraxxer
- 852 posts member since 2012
- last seen Nov 2018
Down Down, wat een heerlijke plaat blijf ik dat vinden 
-
IHardtraxxer
- 244 posts member since 2013
- last seen Feb 2015
Mod edit: Nee
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Zou niet verkeerd zijn

Mja de goude oude blijven het mooist natuurlijk
Je kan beter stoppen om naar tracks te luisteren van NC aangezien je alleenmaar negatief bentwrote:Klinkt mij toch allemaal wat te trance en house achtig die melodietjes. Vind die kicks er dan ook totaal niet bij passen, erg lelijk. Always Orange en Circles zijn nog te doen. Verder missen deze tracks echt energie, hopelijk zijn de andere tracks wat euforischer en krachtiger.
Mja de goude oude blijven het mooist natuurlijk
Last edited by CiRiXxX on 12 Feb 2014 17:27, edited 1 time in total.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Uhm, voor de derde keer ofzo, die tracklist werd express verwijderd omdat er nog niks officieels uitgebracht is. 
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Oeps.. Heb mijne weggehaaldwrote:Uhm, voor de derde keer ofzo, die tracklist werd express verwijderd omdat er nog niks officieels uitgebracht is.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Have You heb echt een paar foeilelijke kicks, ondanks dat toch echt een heerlijk nummer.
Have You
Wat een geweldige bak sfeer zit in die plaat. Om je ogen bij te sluiten en gewoon weg te zweven. Heerlijk!
Edit: die kleine korte tikjes gitaar rond 0.16
Wat een geweldige bak sfeer zit in die plaat. Om je ogen bij te sluiten en gewoon weg te zweven. Heerlijk!
Edit: die kleine korte tikjes gitaar rond 0.16
Ik wil meer !!!
Dit album beloofd zoveel goeds!
Nu maar hopen dat de album op een normale manier word ingemixed i.p.v. elke plaat 2 minuten laten horen zoals het vorige album.
Nu maar hopen dat de album op een normale manier word ingemixed i.p.v. elke plaat 2 minuten laten horen zoals het vorige album.
wrote:Ik wil meer !!!
Precies, heb zelf alle tracks op moeten zoeken en gekocht!
We gaan het zien
-
IHardtraxxer
- 244 posts member since 2013
- last seen Feb 2015
Have You 
De cd/mix was daar helemaal niet zo erg in. Die radio edits waren juist zo ontzettend kort.wrote:Ik wil meer !!!
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Bas is by far de beste mainstream producer
Alle plaatjes pakken met me tot nu toe! Heel benieuwd naar zijn verdere werk!
Alle plaatjes pakken met me tot nu toe! Heel benieuwd naar zijn verdere werk!
Wat is dit een belachelijk mooie vette en zieke track!
Ik ben ziek verliefd op deze plaat..

Ik ben ziek verliefd op deze plaat..
Down Down is echt heerlijk!
Echt jammer van de kicks in Have You.
Echt jammer van de kicks in Have You.
-
RHardtraxx Newbie
- 24 posts member since 2013
- last seen Apr 2014
Lekker plaatje dat Have You, kicks storen me ook totaal niet om eerlijk te zijn.
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Zelf ook geen last van.wrote:kicks storen me ook totaal niet om eerlijk te zijn.
Heeel benieuwd naar 12, 13 en 14! Verder is (bijna) alles geweldig 
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Ga proberen de tracks tot de release zo min mogelijk te luisteren, want die melodie van Down Down en Circles kan ik nu al dromen! 
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013