Lekker hoor 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
De kick is echt lelijk uit gewerkt,jammer dat de REV zo lelijk klinkt ! het klinkt net alsof de punch niet in de maat staat!
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Jammer dat die preview mono is...
Lekker track, staat vaak op in de auto. 
wrote:NitrouZ![]()
Wat doet die gast bij Fusion...
dat gevoel heb ik ook bij de climax kick. Iets klopt er niet met die kick.wrote:De kick is echt lelijk uit gewerkt,jammer dat de REV zo lelijk klinkt ! het klinkt net alsof de punch niet in de maat staat!
Dat klopt ook ja,de distor is los geknipt en heeft een rev gehad ,dus het hoogste punt (kwam volume) van de distor zit nu aan de voorkant ipv de achterkant en daardoor zit er een 2e soort punch in,het had mooi kunnen wezen als ze het mooi hadden uit gewerkt,dit klinkt gewoon nietwrote:dat gevoel heb ik ook bij de climax kick. Iets klopt er niet met die kick.wrote:De kick is echt lelijk uit gewerkt,jammer dat de REV zo lelijk klinkt ! het klinkt net alsof de punch niet in de maat staat!
-
A
Vind die kick ala Zero Hour, welke ik ook gruwelijk vind
Is Fusion 139 geworden, volgens de site.
wat wordt 138 dan?wrote:Is Fusion 139 geworden, volgens de site.
Staat er nog niet op. Maar ik hoop dat het die Code Black vs WP release wordt. Dan zijn we daar ten minste van afwrote:wat wordt 138 dan?wrote:Is Fusion 139 geworden, volgens de site.
precieswrote:Staat er nog niet op. Maar ik hoop dat het die Code Black vs WP release wordt. Dan zijn we daar ten minste van afwrote:wat wordt 138 dan?wrote:Is Fusion 139 geworden, volgens de site.
-
VHardtraxxer
- 391 posts member since 2010
- last seen 23 hours ago
Deze wordt 139 idd en wordt de 19de van maart gereleased:
http://www.djshop.de/Download-Nitrouz-C ... tails.html

http://www.djshop.de/Download-Nitrouz-C ... tails.html

138 en 139 komen dan wel lekker flot achter elkaar, das goeie zaak 
-
OHardtraxxer
- 662 posts member since 2009
- last seen Aug 2025
138 is Jack of Soundwrote:Staat er nog niet op. Maar ik hoop dat het die Code Black vs WP release wordt. Dan zijn we daar ten minste van afwrote:wat wordt 138 dan?wrote:Is Fusion 139 geworden, volgens de site.
@hardstyle.com
http://www.hardstyle.com/album/nitrouz- ... ears/32044
http://www.hardstyle.com/album/nitrouz- ... ears/32044
-
ZHardtraxx Newbie
- 20 posts member since 2010
- last seen Apr 2012
lekkere track...
Opzich wel een lekker plaatje met een goed sfeer, maar de kick klinkt heel kut.
De eerste keer dat ik hem beluisterde viel hij mij zwaar tegen.
Nu, meer dan 2 weken later is 't nog steeds zo.
Een beetje een geforceerde (raw) track, die kicks zijn echt vreemd
Ik ken trouwens geen enkele solo van hem die me echt aantrekt ...
Een beetje een geforceerde (raw) track, die kicks zijn echt vreemd
-
AHardtraxxer
- 466 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Rhythem Of Our Hearts vind ik wel aardig van hemwrote:De eerste keer dat ik hem beluisterde viel hij mij zwaar tegen.
Een beetje een geforceerde (raw) track, die kicks zijn echt vreemd![]()
Vind dit nummer ook niet erg veel aan moet ik zeggen, geef mij maar FUSION 140 :>
Dit verpest nu echt de hele plaat. Loop er nu steeds op te letten en vind het alleen maar irritant nu. Misschien dat een paar keer luisteren nog gaat helpen maar voor nu valt hij een beetje tegen...wrote:Dat klopt ook ja,de distor is los geknipt en heeft een rev gehad ,dus het hoogste punt (kwam volume) van de distor zit nu aan de voorkant ipv de achterkant en daardoor zit er een 2e soort punch in,het had mooi kunnen wezen als ze het mooi hadden uit gewerkt,dit klinkt gewoon nietwrote:dat gevoel heb ik ook bij de climax kick. Iets klopt er niet met die kick.wrote:De kick is echt lelijk uit gewerkt,jammer dat de REV zo lelijk klinkt ! het klinkt net alsof de punch niet in de maat staat!