Vind dit wel een heerlijk plaatje voor thuis
Zou hem niet graag live horen.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single
Nicky Romero & Krewella - Legacy (Wildstylez Remix) (PR009R)
- Label
- Protocol Recordings
- Catalogue number
- PR009R
- Legacy (Wildstylez Remix)YouTube
Source: facebook.com
Zolang de kwaliteit van dit soort remixen op dit niveau blijft liggen komt het helemaal goed
.
Echt verliefd op deze plaat
2de climax 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
wrote:Ik vind hier dus helemaal niets aan he.
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Bij protocol zit je niet vast he zoals vaak bij de hardstyle labels wel het geval is.wrote:Noisecontrollers zitten al bij Protocol: http://twitter.com/nickyromero/status/3 ... 4172852224wrote:Zou het kunnen dat Wildstylez en Noisecontrollers zich nu ook bij een House label gaan vestigen? Zoals Headhunterz ookal heeft gedaan?
OT: Fijn plaatje dikke kick ook
Ik zou hem echt graag leuk vinden, maar het lukt me niet. Vind er niks aan..
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Ik hoor een house punch 
-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
Hmm redelijke track, maar geef mij maar nieuwe solo tracks van wildy
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
A2 - Unleashed once again. Heb je er een.wrote:Hmm redelijke track, maar geef mij maar nieuwe solo tracks van wildy
-
JHardtraxxer
- last seen Jun 2026
Haha ja klopt, maar ik wil meer tracks als Single Sound en Phantom Beat.
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Die krijg je niet meer, helaas.wrote:Haha ja klopt, maar ik wil meer tracks als Single Sound en Phantom Beat.
-
JHardtraxxer
- last seen Jun 2026
Nou hij kan het nog wel, kijk maar naar zijn Timeless EP, vond deze drie tracks op de EP heel sterk en luister deze tracks nog regelmatig.
De tracks op de Timeless EP kon ik stuk voor stuk waarderen. Spoelden de bittere smaak van Year of Summer prima weg. Ik denk dat het zijn afscheid EP was, want ik begin de geloven dat de oude Wildstylez, van wiens melodieën ik altijd helemaal weg was, nooit meer terugkomt. *dramatisch muziekje op de achtergrond, beeld fade langzaam weg* Zal dit ooit nog goedkomen? *BAM! cliffhanger*
Bedanktwrote:*dramatisch muziekje op de achtergrond, beeld fade langzaam weg* Zal dit ooit nog goedkomen? *BAM! cliffhanger*
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Dit word echt vaak gebruikt in een hardstylekick. Heerlijk, zo klinkt het veel beter! Echt alles klopt aan dit plaatje imo.wrote:Ik hoor een house punch
Mee eens, doei.wrote:Dit word echt vaak gebruikt in een hardstylekick. Heerlijk, zo klinkt het veel beter! Echt alles klopt aan dit plaatje imo.wrote:Ik hoor een house punch
-
B
wrote:wrote:Heerlijk nummer
-
T
- 2 posts member since 2013
- last seen Dec 2016
wrote:Dit is vreselijk.