Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
Woow! 
-
NArtiest
- 144 posts member since 2009
- last seen 27 days ago
Normaal reageer ik eigenlijk nooit. maar ik wil toch even kwijt dat dit niet de daadwerkelijke versie is die straks uit komt, hoe deze oude versie in de podcast terecht is gekomen is tot nu toe nog een raadsel, ga er maar vanuit dat de uiteindelijke versie een stuk beter klinkt!
Grtz
Grtz
Nog beter?
Deze versie vind ik al heel goed klinken 
Klinkt als een freqz plaatje, niet boeiend.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Waarom reageren vrijwel alle artiesten die hier een account hebben met:
Zag het bij Titan ook al, alsof het een schande is om te reageren ;-)
Track vind ik al lekker, hoop niet dat er veel aan veranderd wordt. De sounds zijn prima!
?wrote:Normaal reageer ik eigenlijk nooit. maar
Track vind ik al lekker, hoop niet dat er veel aan veranderd wordt. De sounds zijn prima!
-
TArtiest
- 228 posts member since 2013
- last seen Sep 2015
Mensen zien het vaak als 'onprofessioneel'.. Je zou het ook kunnen zien als een open houding tegenover je fans, maar dit zijn nou eenmaal de ongeschreven 'regels' van het muziekwereldjewrote:Waarom reageren vrijwel alle artiesten die hier een account hebben met:?wrote:Normaal reageer ik eigenlijk nooit. maar
Tja, de vraag is dan, waarom zo veel mogelijk professionaliteit? Wat is de meerwaarde van het publiek negeren? Je tracks gaat het niet beter maken.
Als ik erover nadenk vind ik het meer gemeen hebben met amateurisme, denken dat je het zonder je publiek ook wel kan.
Als ik erover nadenk vind ik het meer gemeen hebben met amateurisme, denken dat je het zonder je publiek ook wel kan.
-
NArtiest
- last seen 27 days ago
Ik lees alleswrote:Tja, de vraag is dan, waarom zo veel mogelijk professionaliteit? Wat is de meerwaarde van het publiek negeren? Je tracks gaat het niet beter maken.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Lekker trackje. 
-
NArtiest
- last seen 27 days ago
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013