Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 25 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Cover: Neilio - Freezing Cold EP
HS EP 3 tracks

Neilio - Freezing Cold EP (DWX127)

Label
Dirty Workz
Catalogue number
DWX127

Source: newsdigital.be

Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Freezing Cold klinkt als typisch Neilio. Een fijn luisterplaatje dus. De kicks gaan helaas een ietsje hoog in de climax, maar bij deze plaat kan in dat nog wel waarderen. :) Way Beyond beschrijft echter precies wat er met de kicks gebeurt: ze stuiteren Way Beyond het audiospectrum, wat in mijn optiek echt totáál niet klinkt. Jammer, want opzich had het best een leuk plaatje kunnen zijn. Ain't No Dream weet me het meest raken. Een heerlijke luisterplaat met een opzwepende melodie.

Kortom: het zijn beslist geen tracks waar ik helemaal op uit m'n plaat zou gaan (zoals meestal bij Neilio), maar het zijn daarentegen wel heerlijke luisterplaten (op Way Beyond na) om regelmatig te draaien. :) Vo!
Last edited by BuzzLightyear on 17 Mar 2013 15:57, edited 2 times in total.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Voorkeur gaat toch uit naar Way Beyond (die intro met die pitchende kicks :love: ) en Freezing Cold (melodie is gewoon heilig). Ain't No Dream vind ik de minste van de drie.
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Freezing Cold heeft een heerlijke melodie. Kicks zijn matig. Rest er omheen is ook wel lekker. Prima plaatje :) 6,8/10
Way Beyond is geweldig imo :loving: geweldige melodie en intro is ook super. Heerlijk :love: 8,1/10
Ain't No Dream heeft opnieuw een heerlijke melodie, ook een lekkere intro. Kicks zijn ook wat beter dan bij de andere 2. 7,2/10
Al met al prima release. Neilio mag nog wel een beetje sleutelen aan de kicks, ze zijn niet slecht ofzo, maar wanneer ze wat beter zijn kunnen dit allemaal geweldige plaatjes worden. Maar ik ga ze alle 3 meenemen :)
Hele goeie aanwinst op DWX ^^
Q
Hardtraxxer
959 posts member since 2009
last seen May 2015
Way Beyond is echt waanzinnig (L)
Artiest
478 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Bedankt voor alle reacties! Blij om te vernemen dat het overwegend positief is :cool:
T
Hardtraxxer
385 posts member since 2011
last seen Aug 2015
Neilio wrote:Bedankt voor alle reacties! Blij om te vernemen dat het overwegend positief is :cool:
De eindbaas zelf! Haha :P

Fijne nummers, hele EP :D
Hardtraxx Addict
1373 posts member since 2010
last seen Apr 2018
Ain't No Dream wat een track! :worship:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Even de rest van de previews geluisterd. Ik vind ze beide degelijk, maar Ain't No Dream springt er voor mij wel echt bovenuit.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
In mijn ogen echt een van de grootste talenten op euforisch gebied... benieuwd of hij deze zomer meteen veel meer boekingen zal krijgen dankzij DWX :)
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
Hmmm so so, vind het allemaal erg tam. Klinkt wel goed en hoop meer te horen van hem!
Hardtraxx Addict
1122 posts member since 2009
last seen 21 days ago
Way beyond (L)
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
allemaal welke leuke plaatjes met Way Beyond als beste.
geen van de tracks pakt me heel erg maar wel verdient dat Neilio eindelijk beetje doorbreekt :)
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Way beyond en Aint no dream zijn 2 mooie plaatjes, lekker euforisch en energiek. Neilio heeft goeie vooruitgang geboekt :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Vooral freezing cold vind ik vet.
De rest gaat, net als de oudere neilio track's.

Eerder mezelf altijd afgevraagd waarom die niet dichterbij met een label kwam, ipv monstercat. Nu gelukkig bij D.W.X. Hopelijk maakt ie nu een betere kans in de hard dance scene ;)

De mix die neilio maakte voor GQ.

View on YouTube
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
Heerlijke platen, en nog maar 1 nachtje slapen!
N
Helaas, vind het niet veel aan.. De sounds doen me nog niet veel, en de melodieen nemen me ook niet mee zoals ik dat bij anderen terug lees. Nog effe doorgaan!
Hardtraxxer
149 posts member since 2013
last seen Nov 2015
Morgen! Way Beyond :loving:
Hardtraxxer
399 posts member since 2013
last seen Aug 2020
Wat een heerlijke tracks zeg! :thumbsup: Stuk voor stuk geweldige melodieën met veel gevoel. Voor de rest zitten de platen ook prima in elkaar.
Hardtraxxer
78 posts member since 2011
last seen Jul 2013
Wat wordt er een heerlijke sfeer neergezet in deze platen. Een van de sterkste mainstream platen van de afgelopen paar maanden is voor mij toch wel Way Beyond. Wat een gigantisch lekker zomers gevoel krijg je erbij zeg!
Hardtraxxer
257 posts member since 2008
last seen Jan 2017
Way Beyond heeft een erg lekkere mid-intro en een mooie euforische climax. Stoor me eerlijk gezegd niet zo aan de pitchkicks in deze plaat dus das een positief punt :thumbup: Ain't no dream is ook een erg lekkere plaat. Kicks lijken iets harder te gaan. Die synth in de mid-intro klinkt erg lekker. Overgang van de mid naar de break vind ik iets minder. Climax klinkt dan wel weer heel erg fijn. En overall heeft de plaat een heerlijke sfeer. Freezing Cold, pakt me het minst van de drie, kicks gaan naar mijn mening iets te zacht. Maar de melodie klinkt weer lekker euforisch.
Ja deze release pakt mij zeker, aangenaam positief verrast. Ga zo door! ^^
N
Mod edit: De officiële previews staan al online.
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 41 minutes ago
?
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 7 hours ago
Way Beyond klinkt erg lekker met die melodie, zometeen de rest eens rustig beluisteren. :cool:
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Ain't no dream :worship: Meesterwerk! Alleen die vocalen klinken nog wat amateuristisch imo :P Melodie is wel echt geweldig en die intro doet het ook erg goed :D